obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Werkt Tiscali ZyXEL modem bij Tele2 ?
CitySurfer
Hoi,

Jullie herkennen het waarschijnlijk wel de ophoping van ADSL modems als je overstapt van de ene provider naar de andere.
Nu wil ik van Tiscali (Speedlinq) overstappen naar Tele2.
En maak nu gebruik van het multi PC modem: ZyXEL Prestige 2000 serie.

Als ik een nieuw abonnement afsluit bij Tele2 kan ik dan van dit modem gebruik blijven maken ?
Let wel waarschijnlijk zal Tiscali zijn eigen software er in gezet hebben ? Of kan je dat nog veranderen via de ZyXEL site ?

Graag wat tips !

Thanks.
Gewijzigd door CitySurfer op 25 maart 2008, 15:33
 
uranus1963
Helaas. Er werkt alleen de Tele2 modem op de verbindingen van Tele2 c.q. versatel. Je kan hem ook niet in de BIOS van het modem ombouwen. Dus je zal even geduld moete hebben. Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Werkt Tiscali ZyXEL modem bij Tele2 ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie