obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Analoge kijker juicht eerder dan digitale fan!
Wout

Quote

Op 'normale' dagen valt het niet op, maar nu Nederland is bevangen door de EK-koorts komt aan het licht dat er vertraging zit in digitale tv-ontvangst.

In sommige buurten komt het voor dat analoge tv-kijkers al juichen, terwijl digitale kijkers nog nietsvermoedend naar hun plasmascherm turen.

Kabelbedrijven kennen het verschijnsel, maar kregen nog geen klachten. Volgens een woordvoerder van Ziggo ontstaat de vertraging doordat de ontvangstapparatuur het 'ouderwetse' analoge tv-signaal moet digitaliseren.

Dat kost een seconde. Mensen die tv-kijken via internet moeten nog een seconde langer wachten aldus de Ziggo-zegsman.

Bron TCTubantia


Verdorie nu snap ik waarom mijn voodoo popje niet werkte, ik prikte iedere keer een seconde te laat!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Analoge kijker juicht eerder dan digitale fan!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 gaat analoge tv aanbieden Algemeen : 2 10 jan 2013
digitale tv op je laptop/ipad/oid TV diensten : 2 07 mrt 2012
Digitale tv., twee tv's en HD ready vs Full HD Helpdesk : 4 24 feb 2012
digitale tv van tele2 Algemeen : 2 13 feb 2012
eindeloos wachten op scartkabel digitale decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 16 08 feb 2012
Advertentie