obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
DLAN decoder aansluiten
emmo
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een 2de decoder aangevraagd. Ik woon 1100 meter vanaf de centrale en haal een download snelheid van 1,5mbit.

Nu zit mijn modem beneden aangesloten. Ik heb een tv op zolder. Heb hier op het forum en op tweakers gelezen dat een DLAN goed werkt. Wat is een DLAN , Direcht Local Area Network ofwel een stopcontact waar een UTP kabel in kan. Nu heb ik er een aangeschaft een Sweex deze kan totaal 85mbps snelheid versturen , meer dan zat dus. Maar als i kdeze dus aansluit , maakt hij uitstekend verbinding, maar is dan wel enorm traag. Zal dit aan stroom of snelheid van mn internet liggen?

alvast dank voor uw medewerking.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DLAN decoder aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
sateliet ontvanger op modem aansluiten Helpdesk : 2 07 jun 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Advertentie