obey-robots.txt
10 December 2016, 17:28
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Tele2 Draadloos valt telkens uit

kardox
Hier valt meer dan 10 keer perdag mijn draadloos verbinding uit op mijn laptop, ik moet het altijd Herstellen en daarna doet ie weer voor een korte tijd.(Maximaal 20 min).

Vooral als ik op me kamer zit boven. en zelfs ook als ik naast modem gaat zitten.

En op een Computer heb ik ook een Draadloos Netwerkkaart en daar doet ie het prima altijd maar die Pc staat ook in de woonkamer (3 meters vandaan van modem).

Ik gebruik geen Mac filter.
Ik heb WPA2 beveiligd.
Voor Channel heb ik allemaal geprobeerd, geen nut.

Ik heb nieuwste drivers van mijn Netwerkkaart.

onze buren hebben @home, en die is niet beveiligd en daarmee kan ik zonder problemen interneten.( ik gebruik het niet als alternative oplossing.)

ik heb 20 Mb/s verbinding.

Mijn modem is jaar of 5 oud.

Af en toe word ik echt zo frustererend en heb ik neiging om andere Provider nemen.

Weet iemand hier een oplossing voor svp?

Shock
Gewijzigd door kardox op 11 mei 2009, 23:39
 
cornfed
Kijk eens of de router of de voeding erg heet worden.
En probeer eens met een netwerkkabel je verbinding uit.
Dan kunnen we bepaalde problemen uitsluiten.
 
Anoniempje
Wifi werkt op de 2.4ghz band. Veel draadloze systemen werken hier op. Dect telefoons, mobiel, alles wat draadloos is bijna. Daarnaast hebben elektromagneten ook nog eens invloed op de verbinding.

Stel je modem staat op een draadloze speaker naast het dect telefoon basistation, en jij zit in de keuken te bellen met je mobiel ter wijl je wacht op je AH magnetron maaltijd die tussen je modem en laptop instaat. dan ben je aardig fucked wat betreft stabiele verbinding.

Probeer het eens met kabel. zien of het net zo stabiel is als draadloos.
 
kardox
Met de kabel is niks aan de hand. Ik heb nooit problemen gehad met de kabel.

Het gaat hier puur om Draadloos netwerk. en Temperatuur van Modem en Voeding is normaal, niet erg heet.


En Zoals ik al eerder zei, als ik zelfs naast modem gaat zitten dan valt ie ook uit en moet herstellen.
 
Anoniempje
Probeer eens de antenne op het modem los en weer vast te draaien.

Heb je ook de meest recente drivers voor je wifi kaart en updates voor je pc?

Heb je misschien een nortin veiligheids pakket? Die willen namelijk wel eens je wifi verbinding pesten
 
cornfed
Aangezien je geen problemen hebt met een ander signaal, vindt ik het waarschijnlijk dat de Davolink een probleem heeft.

Probeer nog eens een fabrieksreset op je router.
Als dat niet helpt, zou ik bellen met de helpdesk voor een nieuwe router.
 
kardox
Ik heb het zovaak gereset maar dat helpt ook niet...

Het is afwisselend, gisteren deed ie voor paar uurtje goed en daarna moest hersteld worden voor paar keer...

Dan neem ik vandaag nog als kan contact met Tele2 op ...

Ik neem aan dat ik niks hoeft te betalen voor een nieuwe Modem met Draadloos verbinding? en Weet je ook of ik weer zelfde type Modem krijg of hebben ze ondertussen een nieuwere types? mijne is jaar of 4 oud.
Gewijzigd door kardox op 13 mei 2009, 15:44
 
cornfed
Waarom betalen? De router is niet je eigendom.
In vier jaar tijd is er niets verandert bij Tele2 qua hardware.
 
Tele2 Webcare
Geachte Kardox

Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Tele2 webservice
 
kardox
Mail is gestuurd.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 Draadloos valt telkens uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill< 5 mins
| abmg01:11:18
| Gilex06:00:31
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?