obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
mobiel bellen in het buitenland
opatheo
Hallo gebruikers, is er iemand die mij kan helpen of het zelfde probleem heeft met de mobiele tefoon samsung g600.

Het volgende doet zich voor, zodra je in het buitenland bent moet je je toestel even uitzetten en weer aanzetten, geen probleem.
Maar als ik deze dan weer aan wil zetten moet je dus een 1 voor je pincode zetten (eigenlijk best lastig)
Dit doe ik dan ook netjes, maar dan begint het je toestel(samsung g600 dus) komt dan in de opstartmodus.
Deze setup die moet je uitvoeren anders kun je niet bellen en ook niet gebeld worden.
Als je dit hebt gedaan kun je bellen maar al je voorkeuze toesten die je had ingesteld zijn verdwenen ook je nummer word dan weer automatisch onderdrukt. Dus al met al veel werk en lastig en als je terug komt in Nederland moet je weer deze handelinge herhalen.

Mijn toestel is een paar maande oud ik heb van deze serie 2 de zelfde toestel.
Bij tele2 sturen ze me naar samsung en daar sturen ze me weer terug, dus van het kastje naar de muur.

Dus ik tele2 maar weer gebeld, zij kunnen er niets aan doen ik heb ook voor gesteld dat ze me een paar andere toestel kunnen sturen waar bij ik deze handelingegn niet behoef te doen.
Maar daar gaan ze niet in mee, dus niet echt klantvriendelijk zijn ze niet.

Voor ik mijn abbo verlengde had ik een nokia en die werkt prima een ook de samsung e5oo ook die werkt prima zonder al die instelling te behoeven te doen als je in het buitenland bent of weer terug komt in Nederland.

Als ik onder mijn contract uit kon dan zou ik dat meteen doen terwijl ik al klant ben van de tijd dat het zonnet was.

Heeft uw de zelfde klacht en uw weet een oplossing voor deze telefoon (samsungg600) dan hoor ik dat graag.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mobiel bellen in het buitenland', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
Internet in internet en bellen omgezet Opleveringsproblemen : 6 08 jun 2012
Verbinding valt continu weg. Kan niet bellen en smsen Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 4 23 jan 2012
tele2 mobiel Algemeen : 1 26 dec 2011
Advertentie