obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
TV Beeld vast - nu decoder dood?
hobbes1234
Hi,

Onlangs bleef het beeld hangen. Nu gebeurt dit wel vaker en dan is het de stekker eruit en er weer in; decoder lampje ligt dan afwisselend rood/groen op totdat deze rood blijft. Daarna kan de decoder weer gebruikt worden.

Echter de laatste keer bleef het lampje knipperen, ik heb dit een dag aangekeken en de conclusie dat dit nergens toe ging. Toch weer de stekker eruit en er weer in. Echter nu is het lampje meteen groen na het insteken van de stekker maar de link-status blijft uit en de decoder doet niks meer .....

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

/Hobbes
 
cornfed
Wat doet de router?

Die zou ik ook eens resetten.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
hobbes1234
Hi, bedankt voor de tip.

De router doet het prima, internet, telefoon en televisie werken gewoon (TV via een andere decoder van Tele2).

Net contact gehad met Tele2; conclusie de decoder is overleden (zelfs resetten terug naar fabrieks instellingen werkt niet meer).

Decoder wordt netjes vervangen door Tele2. TELE2 KLASSE! Goede service weer!

Groet
Hobbes
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV Beeld vast - nu decoder dood?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Paars beeld Algemeen : 3 27 mrt 2014
Programma gemist hangt vaak vast TV diensten : 1 24 dec 2013
Advertentie