obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 weigert nummerbehoud
cor
Ik heb onlangs een telefoon met een prepaidkaart van Tele2 gekocht. Vervolgens heb ik getracht een nummerportering van de huidige aanbieder naar deze kaart aan te vragen.
Op de site heb ik echter geen formulier kunnen vinden om dit in werking te stellen.
Wel is het mogelijk om me aan te melden voor Champion met nummerbehoud, echter dan krijg ik een nieuwe simkaart die ik moet betalen, terwijl ik er al een heb.
Bovendien werkt Champion niet in het buitenland, dus dat is geen optie.
Van de telefonische klantenservice kreeg ik het verbazingwekkende antwoord dat Tele2 niet aan nummerbehoud doet, terwijl het al enkele jaren bij elke andere mobiele telefoonaanbieder mogelijk is door gewoon een formulier in te vullen.
Tele2 is het zelfs wettelijk verplicht nummerbehoud aan te bieden.
Ik heb de klantenservice een brief gestuurd met het verzoek binnen 2 weken te reageren, deze periode is nu verstreken zonder een antwoord ontvangen te hebben.
Wellicht is deze handelswijze normaal voor Tele2, maar ik wil gewoon op een normale manier met mijn nummer van de huidige aanbieder naar Tele2 over kunnen stappen.
 
Tele2 Webcare
Geachte Cor,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 weigert nummerbehoud', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie