obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Poort openen met verschillende WAN/LAN
Eduard
Hallo,
Ik gebruik een P2P programma om bestanden te downloaden en/of te uploaden. Hierbij moet er een poort opengezet worden. Nu heb ik bij de WAN een andere IP adres als bij de LAN.
Ik heb op basis van beide ip adressen de poort 55555 open gezet. Toch krijg ik de melding dat de poorten niet goed geforward is.
Ook heb ik op advies van adere forum site's mijn TCP/IP instellingen aangepast. Niets help.
Wie weet er raad. Hoe stel ik mijn TCP/IP instelling in? Wat moet ik in de router (Davolink DV-201AMR) instellen? Welke IP moet ik hanteren bij portforwarding?
Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden.
 
Eduard
Probleem ondertussen opgelost. In het verleden heb ik altijd poort 55555 gebruikt, maar om onverklaarbare reden werd deze nu niet meer geaacepteerd. Heb nu gekozen voor een andere poort en het probleem is opgelost.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poort openen met verschillende WAN/LAN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
"Handleiding" Poorten openen in TG789BVN Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 jan 2016
waarom is de wan poort op de 20 mbit modem wel beschikbaar en op de 40 mbit niet? Algemeen : 2 14 sep 2015
usb poort Aminet530 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 3 22 sep 2014
poort openen voor xbox360 Algemeen : 14 10 mrt 2013
Advertentie