obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
verbinding valt onwillekeurig maar regelmatig weg
alexkelderman
Ik heb sinds een maand of wat problemen met mijn internet verbinding van Tele2. Om onduidelijke redenen valt de verbinding weg voor een paar seconden en daarna maakt ie weer verbinding en dat lukt dan soms maar het komt ook voor dat ie na 8x proberen nog geen verbinding heeft. Het gebeurd gemiddeld zo'n 2 a 3 x per uur en soms dus vaker en minder vaak. Bedraad heb ik er een stuk minder last van maar ook dan valt de verbinding weg.

uiteraard de helpdesk gebeld:
1e oplossing de modem staat te dicht bij andere electrische apparaten waardoor hij soms wegvalt, andere locatie heeft geen oplossing gebracht.
2e oplossing splitter tussen de modem uithalen, maar ook dit bleek geen oplossing
3e oplossing netwerkkaarten op nieuw installeren (ondanks dat ik aangaf dat ik prima verbinding heb met het netwerk van de buren....)

ik word er echt moedeloos van heeft iemand een idee?
Gewijzigd door alexkelderman op 11 oktober 2009, 14:20
 
cornfed
Moeilijk om een veraf diagnose te geven, maar wat doen de lampjes op de router (modem) als je steeds de verbinding verliest?

Extra vraag: ben je dan ook bezig met torrents als je problemen hebt of doe je daar niets mee?
Gewijzigd door cornfed op 11 oktober 2009, 17:30
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tele2 Webcare
Geachte Alexkelderman,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
marcow_nl
zelfde hier hoor! Maanden wegvallende telefoongesprekken en internetverbinding. Alle 'adviezen' van de helpdesk doorlopen, maar geen succes. Uiteindelijk nw. modem geeist en ook nog gekregen, maar lost het niet op. Weer zo'n formulier ingevuld op internet met verzoek tot mobiel terugbellen ivm slechte bereikbarheid op vaste lijn. Krijg ik een mail dat mijn probleem tel. contact vereist, of ik hun even wil bellen! Nou, dat heeft mij al zoveel geld gekost, ze bellen mij maar. Ik word ook doodziek van de service van tele2 en zeker nu ik heb gelezen op internet dat wij niet de enige zijn. Het is een structureel probleem.
 
PEPESANCHEZ
BEGIN EERST MET DE KABELS VAN KPN.DEZE MOETEN GOED VAST ZIJN EN NIET MET PLAKBAND MAAR MET SCHROEVEN.ALLE KABELS VERBINDINGEN GOED VAST ZETTEN.BEGIN BIJ DE ISRA DOOS(KPN).ALS DE KABELS MET PLAKBAND VERBINDT,VALT DE VERBINDING STEEDS UIT.DOE DAT DESNOODS MET EEN KROONSTEEN...Smile
SUCCES!!!!
 
Anoniempje
Fyi: alleen hoofdletters wordt gezien als schreeuwen en dus zeer onbeleefd. Graag kleine letters en op gepaste momenten hoofdletter hanteren. Smile
Gewijzigd door Anoniempje op 22 oktober 2009, 17:18
 
PEPESANCHEZ
Schreuwen?Nou....ik heb geen pijn in mijn oren als ik die hoofdletters zie.
en over DE beleefdheid:jij zeg me zoiets als anoniem?is dat WEL beleefd?
Mijn bedoeling was zoveel mensen helpen want bij mij heeft dit WEL geholpen.De volgende keer zal ik niets schrijven.Blijkbaar ben ik niet beleefd genoeg voor deze forum...Adiooooos
 
Bill
Anoniempje heeft gelijk hoor!

Quote

Over het algemeen wordt het overdadig gebruik van hoofdletters beschouwd als erg schreeuwerig en storend. Op fora wordt het gebruik van hoofdletters en punctuatie over het algemeen erg gewaardeerd, terwijl dit bij chatprogramma's als MSN niet noodzakelijk is.


Bron van deze wijsheid is de wikipedia, Nettiquette
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Tele2 Webcare
Geachte marcow_nl

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding valt onwillekeurig maar regelmatig weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 dec 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Advertentie