Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Draadloos valt steeds uit
|
|
The Mees |
Geplaatst op 14 October 2009, 14:01
|
Activiteit Berichten: 16 Lid sinds: 08 Jun 2009 |
Ik heb sinds 2 weken 2 laptops draadloos aangesloten, 1 via wireless lan en 1 via netwerkkaart in de laptop. Alleen valt sinds gisteren steeds de verbinding weg, Als ik dan op het computertje klik staat er dat er geen verbindinbg is mte mijn draadloos netwerk. Met de bekabelde apparaten heb ik geen last. Heb ook al stekker eruit gedaan en geprobeerd netwerken opnieuw in te stellen, maar dit alles werkt niet. Heetf iemand een oplossing? |
|
|
Kijutsu |
Geplaatst op 14 October 2009, 22:16
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 19 Oct 2008 |
Heb je geprobeerd om je signaal via een ander kanaal te laten uitsturen het kan namelijk zo zijn dat te veel mensen in je omgeving allemaal kanaal 7 bijvoorbeeld gebruiken en dan kunnen ze op elkaar gaan storen. Ik zou inloggen op je modem en wat spelen met de kanaal van wireless kijken of dat wat oplost |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloos valt steeds uit', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
vaste telefonie + draadloos internet | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 4 | 25 Apr 2015 |
Sinds 4 dagen valt internet 's avonds weg | Snelheid | : 8 | 23 Jun 2014 |
Draadloos thuis Netwerk | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 21 | 02 Mar 2013 |
HP Pavilion laptop valt spontaan uit op (nieuwe!) accu | Algemene computer vragen. | : 20 | 11 Feb 2013 |
Advertentie