obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Draadloos valt steeds uit
The Mees
Ik heb sinds 2 weken 2 laptops draadloos aangesloten, 1 via wireless lan en 1 via netwerkkaart in de laptop. Alleen valt sinds gisteren steeds de verbinding weg, Als ik dan op het computertje klik staat er dat er geen verbindinbg is mte mijn draadloos netwerk. Met de bekabelde apparaten heb ik geen last. Heb ook al stekker eruit gedaan en geprobeerd netwerken opnieuw in te stellen, maar dit alles werkt niet. Heetf iemand een oplossing?
 
Kijutsu
Heb je geprobeerd om je signaal via een ander kanaal te laten uitsturen het kan namelijk zo zijn dat te veel mensen in je omgeving allemaal kanaal 7 bijvoorbeeld gebruiken en dan kunnen ze op elkaar gaan storen. Ik zou inloggen op je modem en wat spelen met de kanaal van wireless kijken of dat wat oplost
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloos valt steeds uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
vaste telefonie + draadloos internet Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 25 apr 2015
Sinds 4 dagen valt internet 's avonds weg Snelheid : 8 23 jun 2014
Draadloos thuis Netwerk Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 21 02 mrt 2013
HP Pavilion laptop valt spontaan uit op (nieuwe!) accu Algemene computer vragen. : 20 11 feb 2013
Advertentie