obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Mogelijkheid tot 2de adsl abonnement op ISRA punt
Marek
Hallo,

Ik post dit bericht hier omdat het vrijwel onmogelijk is via email contact op te nemen met tele2.

Mijn vraag is:

Is het mogelijk om bij Tele2 een abonnement aan te vragen voor het tweede aderpaar van een ISRA punt?

De situatie is als volgt:

Vanaf 1november ga ik samenwonen met mijn vriendin op een verdieping in een huis in Utrecht (3531JH). Naast ons woont er in de huis nog een ander koppel op de verdieping onder ons. Dit andere koppel maakt gebruik van het ISRA punt voor hun ADSL internet.
De vorige bewoners van onze verdiepen maakte gebruik van internet via de kabel (ziggo) Maar dit is een extreem dure oplossing (16.95p/m + 19.95p/m) voor langzaam internet (3mb/sec).

Is het mogelijk voor ons om een Abonnement aan te vragen bij Tele2 en deze door het tweede aderpaar van het ISRA punt binnen te laten komen?

Alvast bedankt voor uw antwoord!
 
Anoniempje
Het is mogelijk maar er kunnen veel problemen door ontstaan. Van verkeerde oplevering tot slamming van je buren.
 
Marek
verkeerd oplevering aan de kant van tele2? neem aan dat ze hier toch wel ervaring mee moeten hebben?

Slammen van me buren?
 
Anoniempje
Het is mogelijk om specifiek op een anderpaar te leveren. Dit gebeurt alleen als op lossing op een oplever probleem. Als je nu internet besteld wordt het op het eerste aderpaar geleverd. Grote kans dat dit van je buren is en de buren worden er dan vanaf geduwt. aka slamming.

Het is ook mogelijk dat het aansluit adres dat de postbode gebruikt en bij jouw bekend is niet over eenkomt met het adres dat bij de KPN en wat tele2 bekend is. Dan leveren we dus heel ergens anders het internet signaal.

Mijn advies, bel de klanten service en leg ze de situatie uit. En als ze zeggen dat het gaan doen/proberen, wees dan niet boos als het mis gaat en hoop dat je aardige buren hebt...
 
cornfed
Het is technisch natuurlijk mogelijk om nog een ADSL signaal te leveren op het tweede aderpaar.

Alleen ben je afhankelijk van dat je bestelling correct wordt afgehandeld.
Als je pech hebt pakken ze het huidige signaal van de buren weg om daar je ADSL op te leveren.
Bij Tele2 heb ik eerlijk gezegd weinig vertrouwen in de correcte afloop.
Gewijzigd door cornfed op 16 oktober 2009, 16:30
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mogelijkheid tot 2de adsl abonnement op ISRA punt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV abonnement TV diensten : 2 19 feb 2021
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
Wat is werkend ISRA punt? Opleveringsproblemen : 4 06 sep 2014
Abonnement opzeggen Algemeen : 2 08 nov 2013
ADSL traag Usenet download Snelheid : 3 29 okt 2013
Advertentie