obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Mini-PCI WLAN kaart Davolink Modem upgraden
newsforum
Beste mensen,

Ik heb thuis problemen met het draadloze bereik, en heb al van alles geprobeerd, waaronder betere USB sticks op mijn laptops. Uiteindelijk wil ik ook wat hogere snelheden, en zou daarom graag het interne mini-PCI WLAN kaart van de Davolink (ik heb een 2020) upgraden naar een 300N versie. Hij is er zo uit, en de vervanging er zal ook zo inzitten, maar de vraag is natuurlijk of dit gaat werken.

Iemand ervaring mee?
 
Kijutsu
Ik heb er geen ervaring mee maar aangezien je hem in bruileen hebt is het missschien geen goed idee hem open te maken om dingen te vervangen of upgraden
 
cornfed
Zolang de firmware van de Davolink niets kan beginnen met de nieuwe kaart , zal hij niet werken.

Maar waarom zo ingewikkeld?

Koop een access point of wlan router met Draft N en je probleem is verholpen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
newsforum
Ja, maar goed, dat is dan weer 10 watt aan stroom erbij en weer een apparaat. Als ik er makkelijk een min-PCI kaartje erbij kan prikken zou dat een mooiere oplossing zijn......iemand ervaring met het vervangen van de draadloze kaart?
 
cornfed
Volgens mij ben jij de eerste die zoiets wilt.
Je kan het proberen natuurlijk. Maar je zult zien dat het vergeefse moeite is.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mini-PCI WLAN kaart Davolink Modem upgraden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
Advertentie