Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
Samsung decoder (Tele-2) en Sony HD recorder??
|
|
audrey |
Geplaatst op 13 November 2009, 12:38
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 13 Nov 2009 |
Ik heb TV van tele-2 via een Samsung SMT-6010e decoder. Ik kan geen zenders detecteren op mijn nieuw aangeschafte sony DVD recorder (RDR-HX780) en Guide+ functioneert niet. Bestaan er oplossingen om toch gebruik te maken van Tele-2 en de recorder? Dus ook kunnen opnemen en TV programmering bekijken via guide+ systeem? Bvd. Groeten, Audrey
Gewijzigd door audrey op 13 November 2009, 12:40 |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 13 November 2009, 17:23
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
De Samsung decoder ondersteunt geen Guide+. Die is dus niet beschikbaar voor je Sony DVD recorder. Als je iets wilt opnemen, moet je beide apparaten programmeren. In de handleiding van de decoder staat hoe je een DVD recorder moet aansluiten aan de decoder. Gewijzigd door cornfed op 13 November 2009, 17:25 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung decoder (Tele-2) en Sony HD recorder??', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zelf extra decoder kopen teogestaan? | Settop boxen / digitale ontvangers IPTV | : 1 | 30 Jun 2017 |
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! | Klacht over Tele2 | : 4 | 08 Sep 2015 |
Tele 2 Verbinding Na Verhuising ERG traag ( help ) | Snelheid | : 2 | 17 Aug 2014 |
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 1 | 01 Aug 2014 |
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 4 | 05 May 2014 |
Advertentie