obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Volumeregeling met digitale aansluiting
ChrisS
Mijn decoder heb ik via de digitale audio aansluiting op mijn versterker aangesloten. Nu doet deze aansluiting het wel, maar de volumeregeling van de decoder afstandbediening doet het niet meer. Ik moet dus het volume met de afstandbediening van de versterker regelen. Is dit op één of andere manier te verhelpen?
 
cornfed
Wat bedoel je met 'de volumeregeling doet het niet meer' dat de knoppen helemaal niet werken of alleen als de digitale uitgang hebt aangesloten?

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
ChrisS
Via de digitale audio uitgang werkt de volumeregeling van de decoder niet. Als ik hem alleen met een scart aansluit op de tv, dan kan ik het volume wel regelen met de afstandbediening van de decoder. Overigens heb ik twee tv-decoders en met beide heb ik dit probleem.
 
cornfed
Ik heb zelf geen decoder, dus ik kan niets uittesten.
Maar het zal wel normaal gedrag zijn voor de decoder.
Zeker omdat het jouw beide apparaten betreft.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Qrius
Dan zet je de volume van de decoder toch voluit, en regel je het volume met de afstandbediening van je versterker?
Heb je verbinding ?? halloo ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Volumeregeling met digitale aansluiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Handleiding voor aansluiting van NAS en een IP-cam aan VI-3223u. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 04 aug 2015
Aansluiting harddisk Recorder met versterker Algemeen : 2 23 dec 2012
digitale tv op je laptop/ipad/oid TV diensten : 2 07 mrt 2012
Digitale tv., twee tv's en HD ready vs Full HD Helpdesk : 4 24 feb 2012
aansluiting dvd-recorder Algemeen : 9 22 feb 2012
Advertentie