Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Aansluiting harddisk Recorder met versterker
|
|
haaugust |
Geplaatst op 23 December 2012, 13:58
|
Activiteit » Heemstede » 2102XC » TV,Internet & Bellen » Davolink ADSL Berichten: 1 Lid sinds: 23 Dec 2012 |
Ik heb mijn tv met een hdmi kabel via de harddisk verbonden met mijn versterker. Het geluid is goed, maar het beeld is stukken slechter met horizontale strepen de bewegen. Verschillende kabels geprobeerd maar het probleem blijft het zelfde. Heeft iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden. Alvast bedankt voor jullie reacties Hans |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 23 December 2012, 17:22
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Kan je de HD niet met SPDIF met de versterker verbinden? (glas). Dan de kan de lus via de versterker (HDMI) er tussen uit. De laatste kan dan weer rechtstreeks van de HD naar TV. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aansluiting harddisk Recorder met versterker', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Amino 150 op versterker aansluiten. | Settop boxen / digitale ontvangers IPTV | : 2 | 01 Oct 2017 |
mailmap op eigen harddisk | Algemeen | : 5 | 24 Jan 2016 |
Handleiding voor aansluiting van NAS en een IP-cam aan VI-3223u. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 4 | 04 Aug 2015 |
Eigen DVD recorder aansluiten | Storing | : 4 | 14 Nov 2013 |
HD recorder naar PC | TV diensten | : 12 | 07 Oct 2012 |
Advertentie