obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
2e telefoon nummer
markv6
beste mensen ik zou graag een 2de telefoon ummer willen hebben is dat mogenlijk .want ik heb ook al dat tijdelijkenummer gaprobeert op tel2 uitgang mvg mark
 
rowdy
'Vroeger' kreeg je standaard 2 telefoonnummers, dat heb ik ook nog altijd, want bij een pakket-upgrade blijf je dan altijd dat 2e nummer houden.
Voor nieuwe klanten is dat niet meer mogelijk. Ik heb nooit begrepen waarom eigenlijk, volgens mij is dit een handige optie en ze zouden er gewoon een paar euro per maand voor kunnen vragen.
Maar het kan dus niet meer.
 
kobus1960
Slechts 3 weken geleden een 20MB + telefonie pakket geinstalleerd bij kennissen.
Tijdelijk vervangend nummer in afwachting van overnemen KPN nummer.
Vorige week nummerovername gerealiseerd door tele2. Splitter er tussenuit en tweede lijn
op modem gezet. Overgenomen nummer op positie 1. Vervangende nummer op 2.
Vervangende nummer werkt gewoon als tweede nummer, makkelijk voor bv. fax.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
markv6
maar tel2 poort op mijn nummer werkt niet al had ik een tijdelijk nummer voorovernamen
 
Maarten
Voor een 2de telefoonnummer is ISDN noodzakelijk. Echter zijn wij van TELE2 gericht op het ADSL2+, (2010: VDSL2+)
 
markv6
nou .ik wil gewoon weten of ik de tel2 poort ook kan gebruiken met het tijdelijke nummer wat ik niet heb gehad. volgen klantenservice gaat dat niet .mvg
 
kobus1960
Gisteren nog even getest bij m'n kennissen of het inderdaad WEL werkt, en ja hoor, perfect.
Gewijzigd door kobus1960 op 25 maart 2010, 14:48
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
rowdy
Dat is wel heel mooi natuurlijk, maar als het een nieuwe aansluiting is, dan hoort het in elk geval niet zo.
Aan de andere kant heb je wel grote kans nu dat het dan zo blijft, want als bij Tele2 eenmaal iets zo 'fout' is gegaan, is meestal een handmatige actie nodig om het te herstellen en die komt niet totdat je er een melding van maakt.
Dit is overigens niet alleen voor Tele2 zo maar voor alle bedrijven eigenlijk die werken met dergelijke systemen en dit kan dus ook in je voordeel werken Smile
 
kobus1960
Tijdens de eerste installatie van Tele2 heb je een tijdelijk nummer gekregen.
De splitter setup weet je nog?
Na gehele oplevering kan die splitter ertussenuit.
Dat tijdelijke nummer blijft in je bezit, tenminste bij mij nog steeds.
Ook na overstap naar fiber heb ik datzelfde tweede nummer weer gekregen.
Probeer even op je tweede telefoon aansluiting op het modem, even mobieltje bellen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Aha oke, die mazzel heb je dus alleen bij nummer overname, weer bijgeleerd!!Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2e telefoon nummer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
Verkeerde vaste Telefoon geleverd Algemeen : 5 14 nov 2012
pop3.versatel.nl niet te benaderen met telefoon Storing : 5 18 aug 2012
Telefoon gestolen Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 9 11 jun 2012
abo's vaste telefoon en internet 20mb Algemeen : 9 01 mei 2012
Advertentie