obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Verkeerde vaste Telefoon geleverd
bakerraheem
Wij hebben sinds vorige week een dienst van Tele 2 als nieuwe provider , overstap van Alice naar tele2. Wij hebben heel duidelijke aangegeven dat wij ons vaste telefoon nummer willen meenemen dus vasthouden. Nu hebben wij totaal andere telefoonnummer , niet blij mee , wat lastig met alle contacten !!! Wij hebben inmiddels contact met tele2 ( via telefoon" 5 minuten wachten totdat iemand aan de lijn krijgt" belooft na te gaan , Geen reactie,, via de chat van tele2 adviseert om te bellen,,, via Mail , krijgt men allemaal geen reacties ,,,Nu willen wij graag ons oude telefoon terug krijgen anders hebben wij heel spijt van onze provider keuze.. dus wij moeten nu tot een jaar vast blijven aan deze provider...Heeft iemand misschien een advies ?
 
Merino
Meteen schriftelijk (aangetekend) opzeggen wegens nalatigheid in nakoming van overeenkomst, is mijn advies.
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
 
cornfed
Alice en Tele2 zijn een en dezelfde firma. Dus je bent niet overgestapt naar een andere provider.
Wel ga je switchen van infrastructuur. Alice en Tele2 hebben gescheiden systemen voor internet en telefonie.
Wat je vermoedelijk gekregen hebt, is een tijdelijk nummer.
Het porteren van telefoonnummers duurt vaak enkele weken als je pech hebt.
Nu zal dat vermoedelijk sneller gaan, omdat Alice en Tele2 geen concurrenten zijn van elkaar.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
bakerraheem
Bedankt voor jullie advies, dan snap ik het niet goed , de klantenservice van Tele2 weet het niet ( niks) over de tijdelijke telefoon nummer .ik heb deze vraag gesteld en geen goede antwoord ( Ik weet het niet, neem contact met iemand anders van tele2, Je hebt niet aan gegeven) ik vind het heel rara antwoorden. De verwachten van de klantenservice dat iemand een beetje van weet. Ik wacht nog of het inderdaad een tijdelijke telefoon nummer is.Ben benieuwd !
 
cornfed
Een tijdelijk nummer is een vaste procedure.
Zo een portering duurt nu eenmaal een tijdje.
Om je in staat te stellen om toch te bellen, geven ze je een tijdelijk nummer.
Als je oude telefoonnummer aan je huidige Tele2 telefoonlijn wordt gekoppeld, vervalt dat tijdelijke nummer.
Het beste wat je kon doen is je nummer doorschakelen naar een mobiel voor je overgaat naar Tele2.
Dan blijf je tenminste nog bereikbaar.
Nu je Alice lijn weg is, is het daar nu te laat voor.

Je kan ook eens kijken bij "Mijn Tele2".
Misschien staat daar iets over je nummerbehoud.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verkeerde vaste Telefoon geleverd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
installeren van vaste telefonie via Tele2 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 12 27 apr 2015
vaste telefonie + draadloos internet Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 25 apr 2015
geen netwerk op vaste pc meer Klacht over Tele2 : 15 10 aug 2013
pop3.versatel.nl niet te benaderen met telefoon Storing : 5 18 aug 2012
Advertentie