obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
email instellingen op mobiel
Diefje
Ik ben de troste bezitter van een LG W300. Dit toestel biedt o.a. de mogelijkheid om rechtstreeks vanaf je toestel te mailen en mail te ontvangen.

Mijn vriendin had dit toestel met vodafone als provider en kon op die manier ook mailen vanaf haar hotmailaccount. Let op, dus niet in de browser, maar echt vanaf het toestel.

Dit wil ik dus ook, maar dan vanaf mijn live-mail (ook van hotmail???)

Nu probeer ik dit ook in te stellen, maar het werk totaal niet.

Heeft iemand enig idee welke instellingen ik in moet vullen bij het aanmaken van een mailaccount?
uitgaande servers worden gevraagd en pop en al dat technische gebeuren.

Wellicht heb ik iets over het hoofd gezien of waar ik bang voor ben. ondersteunt tele2 dit misschien niet?

Wie o wie kan mij uit de brand helpen?

Bij voorbaat dank.

Quote


Gewijzigd door Diefje op 13 december 2009, 14:29
 
cornfed
De instellingen voor Hotmail staan hier: http://www.pop3instellingen.be/pop3in...otmail.php
Voor Tele2 specifiek moet je voor uitgaande mail de smtp server van Tele2 gebruiken op poort 25. Andere zijn geblokkeerd.
Specifieke instellingen voor de telefoon kan ik je niet mee helpen. Ik heb helaas geen geavanceerde GSM...Frown
Gewijzigd door cornfed op 14 december 2009, 12:25
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Diefje
Bedankt, helaas heeft het niet gewerkt.

Mijn vriend heeft de lg cookie en heeft daarmee ook de mogelijkheid om zijn hotmail op te halen op zijn mobiel. Echter sinds deze zijn over gestapt op het nieuwe mobiele netwerk werkt het bij hem dus ook niet.

Ik heb alle juiste instellingen gedaan die horen bij de live of hotmailaccount, maar als ik mijn mail op wil halen dan krijg ik de melding: fout met netwerkverbinding of verbinding mislukt.

Het frustreert me enorm dat dit niet lukt, want de telefoon valt naar mijn inziens al tegen en de weinige opties die het biedt krijg ik dus niet aan de praat.

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen. Want bellen met Tele2 heeft ook al niets opgeleverd en het zou wel moeten kunnen.
 
Diefje
Vraag me niet hoe, maar het probleem is verholpen! Het ophalen van de mail gaat nu wel gewoon.

Het enige wat ik me nog afvraag is als ik mijn email heel de tijd gewoon laat ophalen, dus op automatisch i.c.m. mijn databundel die ik heb afgesloten of dat extra kosten met zich mee brengt.

Nu heb ik hem nog even uit staan, maar mocht iemand het antwoord hebben dan hoor ik dat ook graag.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'email instellingen op mobiel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
vpn en email Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 09 aug 2016
uitgaande email Algemeen : 2 07 jan 2016
Virtuele server SMTP instellingen Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 15 nov 2013
Advertentie