obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
vpn en email
frankie60
had een vraagje over VPN ..Heb pas een VPN verbinding en nu werkt de inkomende mail niet meer van tele 2,zal wel een instelling zijn die ik moet veranderen nu denk ik in mijn mailaccount.
Weet iemand welke instelling dat is ?
 
cornfed
Een VPN moet je vergelijken alsof je PC op een andere internetverbinding draait, dan normaal.
En dan moet inkomende mail geen probleem zijn. Uitgaande kan wel voor problemen zorgen.

Misschien dat je beveiligingssoftware op je computer roet in het eten gooit?

Betreft het een @tele2.nl of een oud Zonnet/Versatel mail account?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
frankie60
het betreft een versatel account ..had ook een bericht gestuurd naar mijn VPN provider,en die gaf als antwoord :

There's no way around this, unfortunately; it's just the way the site has designed their security system. You would either need to alter your security settings (if possible) to allow secondary verification (such as a phone number), or disconnect the VPN while accessing the site.

Dan maar ff de VPN uitzetten voordat ik mijn mail binnen gaat halen denk ik dan maar.
 
cornfed
Dan ga ik ervan uit (na de reactie van je VPN aanbieder) dat Tele2 de beveiliging omhoog gezet heeft.
Ik vermoed dat ze VPN aanbieders blokkeren.
Als dat zo is, ontkom je inderdaad niet aan het tijdelijk deactiveren van je VPN.

Werkt webmail wel nog over VPN?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vpn en email', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
uitgaande email Algemeen : 2 07 jan 2016
Wel email ontvangen, geen email versturen? Algemeen : 7 03 apr 2012
email Algemeen : 2 14 mrt 2012
email instellen lukt niet Algemeen : 4 11 sep 2011
Advertentie