obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
fatale error webmail zonnet
tele22
Hallo,

Op mijn eigen pc's kan ik wel inloggen bij zonnet; echter bij de pc van mijn neef (windows7) krijg ik bij inloggen webmail zonnet een fatale error....
Vreemd.
Wie weet hoe dit kan?

Groetjes.
 
cornfed
Je kan alleen mail ontvangen via een ander netwerk, niet verzenden.
Misschien is dat het probleem?

Er zal ongetwijfeld een preciezere foutcode zijn. Die hebben we nodig.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
tele22
Beste Cornfed,

Dank voor je antwoord, echter het betreft hier webmail, wat altijd gewerkt heeft en nu niet meer op zijn pc.
Wel werkt alles op mijn pc.

Groetjes
 
frankkeijzers
Hallo,

ik krijg ook geen mail meer binnen via de mailbox van Outlook

Hij vraagt om gebruikersnaam en wachtwoord !

Bij het aanmelden dan geeft hij volgende fout melding

Account: 'pop3.versatel.nl', Server: 'pop3.versatel.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Could not determine server', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92 / en 91


Ik kan wel op de webmail ! !

Gr. uit Almelo

 
Diana
Via Windows Live Mail ontvang ik altijd mail van zonnet.
Nu krijg ik steeds te zien dat ik mijn ww moet invoeren, maar krijg als ik dat doe daarna te zien dat mijn ww niet goed is, met een foutmelding.
Daarna geprobeerd via Tele2 webmail, maar ook daar kom ik niet bij mijn mail...... geprobeerd mijn ww te veranderen, maar het helpt allemaal niets.
Kan iemand mij helpen?

 
cornfed
Bij mij werkt pop3 ook niet! Hij vraagt nu ook om een login. Webmail precies hetzelfde.
Het lijkt erop dat er een storing is op de mail server. Aangezien wij allemaal hetzelfde fenomeen zien.
Op de storingspagina van Tele2 staat niets.
Afwachten dus....
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
cornfed
Jep, bij mij lukt het nu ook weer.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
MissStatement
Voor mensen die dit wel blijven houden.
Neem ff contact op met de klantenservice.
Even wachtwoordje resetten doet soms wonderen Grin
Make a statement.. In black..
 
goa
Hallo allemaal!

Er was gister een algemene storing met webmail en het ontvangen en verzenden van e-mail. Dit probleem is opgelost. Mocht het zo zijn dat jullie nog steeds problemen hebben, controleer dan of je wel kunt inloggen op webmail. Geeft hij dan aan dat het wachtwoord niet klopt. Neem dan contact op met de klantenservice zij kunnen het wachtwoord resetten. kan je er wel inkomen? stel dan je account opnieuw in.

mailservers:

Tele2
pop.tele2.nl
SMTP.tele2.nl zorg er voor dat er een vinkje staat bij "voor uitgaande e-mail (SMTP) is verrificatie vereist

Versatel/Zonnet
pop3.versatel.nl
smtp.versatel.nl

Succes!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'fatale error webmail zonnet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
storing webmail zonnet Storing : 3 31 jan 2013
Niet alle zonnet mail komt aan Storing : 10 17 dec 2012
iPhone 5 en Davolink 2020 error Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 7 04 dec 2012
Advertentie