obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Tele2 (geen) webmail.
Merino
Aan Tele2 vroeg ik onlangs op Facebook: " Leg mij eens uit beste Tele2 waaorm ik meer dan 10 jaar zonder problemen in mijn mailbox kan inloggen via de webmail en sinds een week niet meer?"
Reactie van Tele2: "We zijn inmiddels privé hierover met je in gesprek. Zullen we het gesprek op 1 plek voortzetten? ^Bianca"

Dat Tele2 privé met me in gesprek zou zijn is een flagrante onwaarheid.
Verder wil ik het gesprek graag op 1 plek voeren. Maar wel met iemand met dossierkennis en die de omgangsvormen in acht neemt.
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
 
Merino
De woordenstrijd met Tele2 zal ik iedereen besparen. Maar Tele2 liet me na veel trekken en duwen van mijn kant en afhouden en wegduiken door hun, gisteren het volgende weten: "Het is voor mij ook natuurlijk niet helemaal duidelijk waarom je niet meer kan inloggen. Ik heb het daarom vanuit deze kant nog eens gereset. Ik heb het wachtwoord even aangepast naar: 1018EG47. Zou je eens kunnen kijken of het nu wel lukt. Groeten Anton"
Gisteren geprobeerd en Yes! het werkt.
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 (geen) webmail.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Tele2 voip: is dat SIP of H.323 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 2 10 jul 2017
Advertentie