obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via analoge telefonie.
 Onderwerp afdrukken
telefoonnummer
wallia
Toen ik het pakket bestelde, had ik nadrukkelijk bij vermeld : MET BEHOUD van mijn telefoonnummer, maar nu zie ik op mijn status, dat er een ander telefoonnummer staat !!! Kan iemand van Tele2 dit verklaren?????
 
kobus1960
Ja, is een verklaring voor.
Je krijgt tijdelijk aan ander nummer totdat je eigen nummer is overgenomen.
Op het moment dat dat klaar is, meestal een paar dagen nadat je verbinding is opgeleverd krijg je bericht.
Je moet er nu ook een splitter tussen zetten?? Dan is na dat bericht ook niet meer nodig.
Dan werkt je eigen nummer weer, je blijft in die tussentijd gewoon bereikbaar op je eigen nummer.
Alleen als je belt krijgt men tijdelijk dat andere nummer te zien.
Voorheen mocht je dat tijdelijke nummer houden, maar die service is onderhand ook verdwenen.

Ik ben niet van Tele2 Angry Maar da's het antwoord.
Gewijzigd door kobus1960 op 11 februari 2010, 12:51
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
wallia
OK Kobus, hartelijk bedankt voor je reaktie. Ben inmiddels gerustgesteld.Smile
 
cornfed
En vergeet niet door te schakelen naar je oude telefoonnummer...!!!
Maar je kan dat allemaal lezen in de handleiding van het installatiepakket.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Yup
Wij hadden ook het nummerbehoud aangegeven. Zelf op het pakket stond niet dat we een (tijdelijk) ander nummer toegewezen hadden gekregen, daar kwamen we bij toeval achter. Op ons oude nummer zijn we ook niet meer bereikbaar, dat geeft de ingesprektoon aan.
En nu hebben we ondanks navraag nog steeds ons oude telefoonnummer niet terug; erg slordig
 
kobus1960
e.e.a. Kan 14 dagen in beslag nemen, tot die tijd is (als het allemaal goed is) je eigen nummer
geporteerd naar dat nieuwe nummer. Je krijgt een SMS, Email of brief wanneer de portering is opgeheven en je eigen nummer weer werkt.
Het is tot die tijd wel noodzakelijk dat je de splitter gebruikt, anders werkt het niet!!
Na de oplevermelding kan die splitter er weer tussenuit.
Mochten er geen installatie aanwijzingen bij het pakket geleverd zijn, even de helpdesk bellen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Yup
Hoera, ik had gisteren ineens mijn eigen telefoonnummer weer. Heel blij mee natuurlijk, maar tot nu toe nog steedsgeen mail of telefoon van Tele2 dat de portatie voltooid is, zoals wel was beloofd.
En dat is precies mijn probleem met Tele2. Ze beloven van alles, maar het komt er niet van blijkbaar.
 
kobus1960
Niets werkt er dus? Wink
Of valt het allemaal wel mee, behoudens een bevestigingsmail of SMS van Tele2.
Het is overal wat, en bovendien razend druk, kijk eens naar het aantal hits alleen op
dit forum alleen al. Cool
Gewijzigd door kobus1960 op 11 maart 2010, 18:15
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
bietenbrug
Ik kan me niet herinneren of ik de vraag kreeg of ik mijn nummer wilde behouden, tijdens de telefonische aanmelding.
Op het registratieformulier (bestelstatus) staat wel mijn huidige nummer in elk geval.
 
kobus1960
Dat mag je wel goed in de gaten houden, of er naar informeren, zodra je
eigen nummer uit het circuit is, zie je m nooit meer terug. Bellen dus.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoonnummer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
telefoonnummer Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 4 23 aug 2015
hoofdkantoor+mogelijk telefoonnummer. Algemeen : 14 22 nov 2010
telefoonnummer klantendienst Algemeen : 4 31 jul 2010
telefoonnummer veranderd Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 3 28 aug 2009
Advertentie