Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
telefoonnummer
|
|
Bernhard |
Geplaatst op 20 August 2015, 08:02
|
Activiteit » Zwolle Berichten: 7 Lid sinds: 14 Aug 2015 |
Mijn telefoonnummer wordt ondanks "geheimnummerinstelling" toch aan bellers doorgegeven. |
|
|
seawave |
Geplaatst op 23 August 2015, 10:47
|
Activiteit Berichten: 131 Lid sinds: 25 Jan 2011 |
Even inloggen bij "mijn Tele2" , dan naar je gegevens en die van telefonie. Hier kan je checken of nummerherkenning aanstaat. |
|
|
Bernhard |
Geplaatst op 23 August 2015, 11:05
|
Activiteit » Zwolle Berichten: 7 Lid sinds: 14 Aug 2015 |
Bij telefooninstellingen onder mijn telefoonnr. bij Geheimnummer " ja " aangevinkt. Resultaat: vermelding nummer op scherm bellers. |
|
|
seawave |
Geplaatst op 23 August 2015, 11:24
|
Activiteit Berichten: 131 Lid sinds: 25 Jan 2011 |
Quote Bernhard schreef: Bij telefooninstellingen onder mijn telefoonnr. bij Geheimnummer " ja " aangevinkt. Resultaat: vermelding nummer op scherm bellers. Volgens mij haal je twee 'dingen' door elkaar,.. Geheim nummer: U kunt uw aanbieder vragen om uw vermelding op gespecificeerde rekeningen te blokkeren. Mensen naar wie u belt. kunnen uw nummer dan niet zien op hun gespecificeerde telefoonrekening. Op een gespecificeerde rekening staan normaliter de telefoonnummers die iemand belt en de telefoonnummers van degenen die gebeld hebben. Als u dat blokkeert, ziet iemand alleen de eerste 6 cijfers van uw telefoonnummer. Bijvoorbeeld: 064587****. Dus een geheim nummer moet je apart aanvragen. Nummerherkenning: U kunt uw aanbieder vragen om uw nummerherkenning uit te zetten. Mensen naar wie u belt, kunnen dan niet uw telefoonnummer zien. Dit kan je zelf doen in mijn Tele2. Dus wie van twee? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoonnummer', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
telefoonnummer | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 22 | 27 Dec 2010 |
hoofdkantoor+mogelijk telefoonnummer. | Algemeen | : 14 | 22 Nov 2010 |
telefoonnummer klantendienst | Algemeen | : 4 | 31 Jul 2010 |
telefoonnummer veranderd | Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) | : 3 | 28 Aug 2009 |
Advertentie