Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
Pakketbezorging aantal keren gemist
|
|
Pheebe |
Geplaatst op 17 February 2010, 19:52
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 17 Feb 2010 |
Ze hebben vandaag voor de derde keer het installatiepakket aangeboden(staat in UPS-track and trace) en telkens op tijdstippen dat niemand thuis is. Als ik nu kijk bij UPS-track and trace staat er vermeld(als laatste): "ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ 3E AFLEVERPOGING / UPS KON GEEN CONTACT LEGGEN MET DE ONTVANGER" Wat gaan ze nu met het pakket doen? Zou ik het binnenkort ergens op kunnen halen of gaat het pakket nu retour richting tele2?(dat laatste hoop ik echt niet!) |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 17 February 2010, 20:50
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Neem even contact op met UPS, wel zo handig. http://www.ups.com/content/nl/nl/cont...index.html Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Pheebe |
Geplaatst op 17 February 2010, 20:54
|
Ik heb net al proberen te bellen met UPS, maar ze zijn gesloten. Ik zal morgen wel weer even proberen te bellen, maar misschien heeft één van jullie dit al een keer eerder meegemaakt en weet welke stappen er nu worden ondernomen. |
|
|
Pheebe |
Geplaatst op 18 February 2010, 16:06
|
Om nog maar even een update te geven(voor de mensen die dit ook meemaken), je kunt ook bellen met UPS om een dag uit te kiezen. (die van UPS zijn wel geinig, kon het pakketje ook ophalen.. in Apeldoorn, terwijl ik in Enschede woon. Maar het was ook een Belgische man, die zal zich wel niet zo bezighouden met de Nederlandse topografie). |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pakketbezorging aantal keren gemist', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Uitzending gemist | TV diensten | : 4 | 18 Sep 2014 |
Programma gemist hangt vaak vast | TV diensten | : 1 | 24 Dec 2013 |
Uitzendig gemist Penoza niet terug te vinden | TV diensten | : 3 | 12 Oct 2013 |
Uitzending gemist | TV diensten | : 2 | 06 Feb 2013 |
MAX Aantal Connecties van het Router/Modem is 200 | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 6 | 27 May 2012 |
Advertentie