obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Pakketbezorging aantal keren gemist
Pheebe
Ze hebben vandaag voor de derde keer het installatiepakket aangeboden(staat in UPS-track and trace) en telkens op tijdstippen dat niemand thuis is. Als ik nu kijk bij UPS-track and trace staat er vermeld(als laatste):
"ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ 3E AFLEVERPOGING / UPS KON GEEN CONTACT LEGGEN MET DE ONTVANGER"

Wat gaan ze nu met het pakket doen? Zou ik het binnenkort ergens op kunnen halen of gaat het pakket nu retour richting tele2?(dat laatste hoop ik echt niet!)
 
kobus1960
Neem even contact op met UPS, wel zo handig.
http://www.ups.com/content/nl/nl/cont...index.html
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Pheebe
Ik heb net al proberen te bellen met UPS, maar ze zijn gesloten. Ik zal morgen wel weer even proberen te bellen, maar misschien heeft één van jullie dit al een keer eerder meegemaakt en weet welke stappen er nu worden ondernomen.
 
Pheebe
Om nog maar even een update te geven(voor de mensen die dit ook meemaken), je kunt ook bellen met UPS om een dag uit te kiezen.
(die van UPS zijn wel geinig, kon het pakketje ook ophalen.. in Apeldoorn, terwijl ik in Enschede woon. Maar het was ook een Belgische man, die zal zich wel niet zo bezighouden met de Nederlandse topografie).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pakketbezorging aantal keren gemist', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Uitzending gemist TV diensten : 4 18 sep 2014
Programma gemist hangt vaak vast TV diensten : 1 24 dec 2013
Uitzendig gemist Penoza niet terug te vinden TV diensten : 3 12 okt 2013
Uitzending gemist TV diensten : 2 06 feb 2013
MAX Aantal Connecties van het Router/Modem is 200 Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 27 mei 2012
Advertentie