obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Digitale TV via HD-videoprojector
Rudy D
Ik heb het gisteren opnieuw geprobeerd. Als ik de decoder rechtstreeks via HDMI aansluit op de projector krijg ik alle beeld, maar natuurlijk geen geluid (er zit geen luidspreker in de projector). Decoder via HDMI naar receiver en dan via receiver naar projector krijg ik hetzelfde als voor de update: wel alle beeld en geluid, behalve beeld van tv, opnames en uitzending gemist. Ik heb ook de resolutie-instellingen van de receiver aangepast, maar dit levert niets op...

Voordat ik een tweede decoder bestel wil ik eerst zeker weten dat ik hem ook kan gebruiken...
 
cornfed
Kan je de decoder niet via optische SPDIF aansluiten aan de receiver?
En via HDMI de decoder aan je projector aansluiten.



Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Rudy D
Dat lijkt me een goede tip.

Maar nu staat er ineens op MijnTele2: Helaas is het op jouw aansluiting niet mogelijk om twee digitale decoders aan te sluiten...
 
cornfed
Dan is je aansluiting te langzaam voor de tweede decoder.
Tele2 bepaalt of het mogelijk is om een extra decoder aan te sluiten.
Die optie is dus voor jou niet mogelijk.
Gewijzigd door cornfed op 12 april 2010, 18:00
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitale TV via HD-videoprojector', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
digitale tv op je laptop/ipad/oid TV diensten : 2 07 mrt 2012
Digitale tv., twee tv's en HD ready vs Full HD Helpdesk : 4 24 feb 2012
digitale tv van tele2 Algemeen : 2 13 feb 2012
eindeloos wachten op scartkabel digitale decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 16 08 feb 2012
Digitale TV reboot herhaaldelijk TV diensten : 16 17 sep 2011
Advertentie