Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
Pagina 1 van 2: 12
|
Digitale TV reboot herhaaldelijk
|
|
Schimanski |
Geplaatst op 04 August 2011, 19:03
|
Activiteit Berichten: 25 Lid sinds: 04 Aug 2011 |
Internet en telefonie werken goed. Sinds een week heb ik ook digitale tv,en elke dag reboot de decoder een keer of 6. Moden en decoder tig keer gereset,maar helaas. De verbinding is verder OK. Is dit herkenbaar en is dit(zo ja hoe) opgelost? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 05 August 2011, 23:16
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Hoe is de decoder aangesloten op het modem? En wat bedoel je gereset? Stekker eruit of fabrieksreset? |
|
|
Schimanski |
Geplaatst op 05 August 2011, 23:37
|
Activiteit Berichten: 25 Lid sinds: 04 Aug 2011 |
Modem-decoder,via de meegeleverde netwerkkabel. Reset=zwart beeld,en dan het logo van Tele 2,waarna initialisatie plaatsvindt |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 05 August 2011, 23:52
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Op welke LAN poort zit de decoder aangesloten op je modem? |
|
|
Schimanski |
Geplaatst op 06 August 2011, 10:06
|
Activiteit Berichten: 25 Lid sinds: 04 Aug 2011 |
Maakt niet uit welke poort ik gebruik(1 of 2):het rebooten blijft.... |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 06 August 2011, 12:28
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Je kan eens proberen om de netwerkkabel tussen modem en decoder te vervangen door een ander exemplaar. Maar dat is zo een beetje het enige wat je zelf zou kunnen doen. Als de klachten blijven, rest je niets anders dan te bellen met de helpdesk en daar de troubleshoot te doorlopen. Over de periode waarvan het tv gedeelte niet werkte, kan je restitutie vragen aan Tele2. |
|
|
Schimanski |
Geplaatst op 06 August 2011, 14:55
|
Activiteit Berichten: 25 Lid sinds: 04 Aug 2011 |
Volgens de support medewerker stopt de data transmissie op de LAn poort welke dan een reboot geeft van de decoder.Het is niet bekend waar dit aan ligt.Ik krijg een neuw modem en een niewe decoder komende week.Ben benieuwd of dat helpt.Zo te lezen op deze site hebben meer mensen zulke problemen en spelen deze issues al veel langer bij digtale tv van Tele2. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 06 August 2011, 18:59
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Je bent nu in ieder geval op weg naar een oplossing. Dat is wel eens anders bij andere klanten van Tele2. |
|
|
Schimanski |
Geplaatst op 06 August 2011, 19:11
|
Activiteit Berichten: 25 Lid sinds: 04 Aug 2011 |
Dat moet nog blijken,wat als modem ,decoder en evt de netwerkkabel vervangen is,en het probleem doet zich nog voor....? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 06 August 2011, 23:18
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Dan moet je weer bellen met Tele2. Dan zit het probleem ergens anders, vermoedelijk ergens in de centrale. Maar als ik je verhaal lees, is de kans groot dat je apparatuur/kabels defect zijn. Het is niet voor niks dat Tele2 alles vervangt bij je. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitale TV reboot herhaaldelijk', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
digitale tv op je laptop/ipad/oid | TV diensten | : 2 | 07 Mar 2012 |
Digitale tv., twee tv's en HD ready vs Full HD | Helpdesk | : 4 | 23 Feb 2012 |
digitale tv van tele2 | Algemeen | : 2 | 13 Feb 2012 |
eindeloos wachten op scartkabel digitale decoder | Settop boxen / digitale ontvangers IPTV | : 16 | 08 Feb 2012 |
hapering beeld digitale tv tele2 | TV diensten | : 88 | 10 Mar 2011 |
Advertentie