obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
xbox met laptop mediacentre verbinden ?
rkltnk
Hey mensen.

Ben al dagen bezig met het instellen van media centere van mijn laptop naar mijn xbox.

Mijn xbox zit met kabel aan router en mijn laptop is draadloos verbonden met de router.

Ben nu eindelijk al wel zo ver dat mijn xbox de laptop vind maar dan kan ik weer niet verbinden met de laptop Shock

Heb nu de poorten appart open gedaan die nodig waren en de dmz host ook. ook al zonder dmz host maar dat werd ook niks en met ook niet.

Gaat om windows vista , en de modem is de davolink dv 2020.

Hoop dat iemand me antwoord kan geven.

Anders geef ik het op Sad

Ben er nu ook achter dat ik media centre op mijn netwerk moest toevoegen , maar hoe voeg ik dan media aan mijn xbox toe draadloos , want ik krijg het gewoon niet voor elkaar.

Kort gezegt mijn media cente van de laptop vind mijn extender niet
Gewijzigd door rkltnk op 16 maart 2010, 16:33
 
cornfed
Je hoeft geen poorten te openen of met DMZ Host te gaan werken.
Dat is alleen voor verkeer dat van internet naar je thuisnetwerk wil.

Alle verkeer over je eigen thuis netwerk komt niet in contact van de firewall van de router.


Heb je een firewall draaien op je laptop?
Dan die eerst eens configureren dat ie verkeer doorlaat naar de XBOX.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
rkltnk
Ja gewoon de windows vista firewall verder niks.

Wat moet ik dan doorlaten ?

Weet niet welke ik moet aanvinken
 
cornfed
Dan hoef je niets apart in te stellen.
Als er wel iets ingesteld moet worden, zal Vista dat vanzelf melden.

Ik heb geen Xbox dus ik kan je alleen verder doorverwijzen.
Begin hier eens: http://www.xbox.com/nl-nl/support/xbo...a-mcpc.htm
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
rkltnk
Allemaal al geprobeert , krijg het gewoon niet voor elkaar.

Sommige sites zeggen dat ik upnp moet aanzetten in het modem , maar ja tele2 ondersteunt dat niet.
 
cornfed
Nee, maar dat is weer om te communiceren met het internet.

Heb je je netwerk "private" verklaard?
Anders vindt Vista geen andere apparatuur.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
rkltnk
Waar staat dat dan ? onder netwerkcentrum ? en dan kan ik particulier of openbaar aanklikken geen prive

in dat tabblad druk ik dan op volgende en dan klik ik op netwerkcomputers en apparaten in het netwerk weergeven , daar staat wel xbox tussen , maar kan er niks mee , dan opent ie windows media player , daar moet je ook mee kunnen steamen maar werkt ook niet , en media centre vind de xbox helemaal niet.

Media centre vroeg net toch echt of ik de upnp had enabled of na gekeken , is dit dan niet anders te doen dan in het modem?
Gewijzigd door rkltnk op 16 maart 2010, 19:57
 
cornfed
Sorry, andere taalversie...

Ja, je moet particulier kiezen in het Netwerkcentrum.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
rkltnk
Had ik hem al opstaan.
 
cornfed
Heb je dit al gedaan?
http://www.xbox.com/nl-NL/pcsetup/MCE...EVista.htm
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'xbox met laptop mediacentre verbinden ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 11 feb 2015
Een apparaat verbinden met behulp van de WPS Pin Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 21 apr 2014
HP Pavilion laptop valt spontaan uit op (nieuwe!) accu Algemene computer vragen. : 20 11 feb 2013
ipad2 verbinden met modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 15 04 okt 2012
Advertentie