Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
verbinding wordt steeds verbroken.
|
|
donkerrooie |
Geplaatst op 16 April 2010, 15:02
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 16 Apr 2010 |
Sinds ik bij tele2 zit wordt de verbinding op www.spelpunt.nl en gameduell.nl steeds na enkele minuten verbroken.Steeds verlies ik mijn punten en of geld.Als melding van spelpunt krijg ik: modem of internet is zo configureerd dat verbinding automatisch wordt verbroken. Ik word hier wel een beetje moe van.Bij Ziggo had ik nergens last van. Wat is hier aan te doen?? Anders stap ik maar weer over naar Ziggo. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 16 April 2010, 15:08
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Vreemd, hier wordt spelpunt uren per dag gebruikt, geen enkel probleem. Wanneer wordt je eraf gegooid? Bij gelijktijdig gebruik TV of opnemen via Tele2? Tijdens gebruik van andere programma's? Dezelfde tijden? Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
donkerrooie |
Geplaatst op 16 April 2010, 15:13
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 16 Apr 2010 |
op elk uur van de dag.En dan zit ik net een paar minuten te spelen op internet. modem of internet is te configureerd zegt spelpunt.nl |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 16 April 2010, 15:22
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Valt dan je hele internet ook weg tijdens de uitval? En heb je een virus en malware scan uitgevoerd op je pc? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding wordt steeds verbroken.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Trage internet verbinding | Snelheid | : 1 | 18 Dec 2014 |
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet | Algemeen | : 2 | 12 Sep 2014 |
Advertentie