Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Modem wel bedraad internet, maar opeens geen wireless meer.
|
|
MarbelB |
Geplaatst op 22 April 2010, 19:13
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 22 Apr 2010 |
Beste forumleden, Ik heb sinds kort problemen met mijn modem, Eerst viel zomaar soms de verbinding weg (wel connectie met wifi, maar geen internet/data/dsl verbinding), maar kwam ik er altijd wel paar min. wel weer op. Lampje op modem werd rood. Heel irritant ivm met online gaming. Dit heb ik opgelost dmv een nieuw modem geplaatst. Nu heeft dit nieuwe modem (alle 2 dezelfde modems die je in 'bruikleen' hebt) weer andere problemen. Bij dit moment deed het de eerste dag alles prima. Een dag later. Nu werd opeens de connectie verbroken met het draadloos netwerk, maar de computers vinden het draadloos netwerk wel gewoon. Ik kan er alleen geen verbinding mee maken. Ik heb het modem gereset 2x. netwerksleutel al paar x aangepast naar verschillende beveiligingen en naar geen beveiliging. HELP! Groet, MarbelB |
|
|
MarbelB |
Geplaatst op 22 April 2010, 19:23
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 22 Apr 2010 |
Quote MarbelB schreef: Beste forumleden, Ik heb sinds kort problemen met mijn modem, Eerst viel zomaar soms de verbinding weg (wel connectie met wifi, maar geen internet/data/dsl verbinding), maar kwam ik er altijd wel paar min. wel weer op. Lampje op modem werd rood. Heel irritant ivm met online gaming. Dit heb ik opgelost dmv een nieuw modem geplaatst. Nu heeft dit nieuwe modem (alle 2 dezelfde modems die je in 'bruikleen' hebt) weer andere problemen. Bij dit moment deed het de eerste dag alles prima. Een dag later. Nu werd opeens de connectie verbroken met het draadloos netwerk, maar de computers vinden het draadloos netwerk wel gewoon. Ik kan er alleen geen verbinding mee maken. Ik heb het modem gereset 2x. netwerksleutel al paar x aangepast naar verschillende beveiligingen en naar geen beveiliging. HELP! Groet, MarbelB Ik heb t zelf al opgelost, in het DSL router menu even de channel aangepast van 11 naar 7/9 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 22 April 2010, 22:04
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Dank voor de feedback, hier hebben andere lezers ook wat aan!! Topic gesloten Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem wel bedraad internet, maar opeens geen wireless meer.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan | Tele2 Internet beveiligingspakket | : 2 | 22 Nov 2018 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
vaste telefonie niet meer kunnen bellen | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 3 | 11 Jun 2017 |
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router | Algemeen | : 23 | 06 Jun 2017 |
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer | Algemeen | : 1 | 01 Jan 2017 |
Advertentie