obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Grote storing Deventer en omstreken 22-04-2010 / 16:45
henk05
Hier ook nog steeds geen beeld.
Contract ontbinden kan niet, oplossing kan Tele2 ook niks over zeggen en ze verwachten (eergisteren ook al) dat het binnen 24 uur opgelost is.

Onvoorstelbaar wat een amateurs.
 
frankie1234
Echt belachelijk dat een storing zo lang kan duren!!
Ze moeten eens wat minder aandacht besteden aan al die tv-reclames en wat meer aan hun vaste klanten!
Morgen de bekerfinale maar ergens anders gaan kijken want ik verwacht niet dat ze dit nog op zullen
lossen voor die tijd.
Ik ben tele2 echt SPUUGZAT !!!!!!

Born to be cheap ?!!! MY ASS !!!!!
Gewijzigd door frankie1234 op 24 april 2010, 13:45
 
kobus1960
Als dit het enige antwoord blijkt te zijn, ziet het er slecht uit!

storing 6901
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
henk05
het lastige is.... dat niet bekend is wanneer het wordt opgelost. en de klantenservice het blijkbaar allemaal heel normaal vind en geen duidelijke informatie verschaft.

als het morgen nog niet is opgelost neem ik in ieder geval weer de ziggo kabel ernaast als back- up. heb geen enkel vertrouwen meer in tele2.
 
gerjan_en_jacqueline
@ Wierden nog steeds geen TV. Daar gaat het gezellige avondje TV kijken. Moeten maar weer een paar DVDtjes inpluggen om de avond door te komen... t zal mij benieuwen wat voor compensatie ze voorstellen. k zou het ook wel eens prettig vinden als ze hun acties eens aanbieden aan vaste klanten. Betaal momenteel nog steeds basistarief van 44,95 per maand. (met daarbij tel.kosten van gem. 25-30euro)
 
me_good29
Contract ontbinden kan wel, ik was de haperingen spuugzat.Heb tele2 gebeld om te zeggen dat ik van mijn contract af wil want ze leveren niet wat er beloofd is.Een uur later werd ik terug gebeld door een mevrouw van de hoofdkantoor daar heb ik mijn beklaag gedaan en gezegd dat ik van dit contract af wou.Ze vond het jammer maar kon me wel begrijpen, binnen een uur bevestiging email gekregen over opzegging van mijn contract.Dat ging echt snel, vanaf volgende week heb ik een nieuwe provider.
 
Dukestah
Zit ik dus ook aan te denken.
Als ik alle problemen die ik heb gehad sinds dag 1 hier zou moeten uittypen, ben ik nog wel even zoet.

Onvoorstelbaar.
 
mir_weit
In Almelo WEER geen televisie...wat een waardeloos gedoe! Ik ben pas sinds februari klant bij Tele2 maar heb nu al ongelooflijk veel spijt!
 
kobus1960
In dit topic 2 jarig contract ontbinden even wat links gezet waarin e.e.a besproken wordt.
Gewijzigd door kobus1960 op 24 april 2010, 20:56
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
ferrarisat
ook in almelo
hier ook geen beeld!!!!!!!!!??????????????
hoe en wat is er aan de hand??
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Grote storing Deventer en omstreken 22-04-2010 / 16:45', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Storing Maastricht Storing : 1 08 mei 2013
storing webmail zonnet Storing : 3 31 jan 2013
Storing Internet en telefonie Leiden Storing : 1 21 nov 2012
Advertentie