obey-robots.txt
03 December 2016, 14:37
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

2 jarig contract ontbinden

wgn
hey hallo

hier bij een zeer boze tele2 klant heb al 3 dagen geen tv de rest doet wel redelijk okej
ik ben het zo zat met die tv van hun ik heb nu 3 maanden tv denk ik van hun en hij doet het daar van 3 weken perfect de rest heb ik geen woorden voor .....................geen beeld hapering geen geluid enz enz enz..........

nu wil ik het contract ontbinden ?????

iemand een idee hoe

GROET

Gilex
Contact opnemen met tele2 en hun ingebreke stellen, en dan in overleg met Tele2 het contract laten ontbinden.
Ze hebben in principe een leveringsplicht en die (kunnen) ze niet nakomen.

Of het via Danielle spelen van het webcare team, maar zij zal pas maandag weer reageren waarschijnlijk. (heeft weekendWink )
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......

henk05
Dat heb ik gisteren ook geprobeerd, echter er werd geen gehoor aan gegeven bij de klantenservice. Ondanks de lopende storingen van de afgelopen maand (nog in behandeling) en gisteren twee, vandaag drie dagen geen beeld kan het contract volgens de klantenservice niet worden ontbonden. Sad
Gewijzigd door henk05 op 24 april 2010, 13:33

bones
ja dat kunnen ze wel zeggen en ze hebben dat ook in de voorwaarden staan, maar volgens mij ligt dat wettelijk gezien toch anders, wil dat wel even uitzoeken. want dit slaat nergens op

wgn
het is eeen slechte zaak van tele 2 wel geld innenen maar geen service niet normaal

ben benieuwd bones of jij verder komt laat je het hier weten

groet

henk05
Leuke klus voor Kassa / Radar lijkt me.

Net weer gebeld met de klantenservice, ze doen of het allemaal heel normaal is, erg frustrerend. Nog steeds niet bekend wat de oorzaak en oplostijd is.

kobus1960
Corrigeer me als het niet zo is aub.
Als je een storing aanmeldt, en je geeft daarbij aan dat de maand oplos-tijd ingaat, plus je noteert
even de naam van de medewerker, heb je reden genoeg om na die maand op te zeggen.
Als de betreffende storing nog steeds niet verholpen is tenminste.
Wordt in mijn optiek, of men moet al echt bij Tele2 wilen blijven, te weinig gebruik van gemaakt.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

bones
wgn schreef:
het is eeen slechte zaak van tele 2 wel geld innenen maar geen service niet normaal

ben benieuwd bones of jij verder komt laat je het hier weten

groet

Hoi,
ja zodra ik meer weet zal ik het hier posten, nog steeds niets hier in Borne, heb vanmiddag ook een tijdje geen telefoon en internet gehad, de radio van tele2 laat het ook afweten, Sadhet is eng stil hier
Gewijzigd door bones op 24 april 2010, 18:47

henk05
Ben ook benieuwd! Heb de algemene voorwaarden doorgespit maar daar zitten erg veel "escapes" voor Tele2 in. Sad

kobus1960
Het gaat hier om rechten voor de consument, in de wet vastgelegd, kan Tele2 schrijven wat ze willen,
echter ze leveren een product wat niet werkt of incompleet is.

Zat even te spitten op google.

http://www.webmar...p;Itemid=6

Bij deze even de printopdracht negeren!!

http://www.jurofo...sp?id=2388
Gewijzigd door kobus1960 op 24 april 2010, 19:21
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2 jarig contract ontbinden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Hoezo Nieuw Contract bij Tele2?!? Klacht over Tele2 13 17 juli 2013, 18:21
Contract Tele2 Internet opzeggen kan niet?? Klacht over Tele2 11 29 februari 2012, 02:13
per direct contract ontbinden Klacht over Tele2 11 26 oktober 2011, 17:38
Mobiel contract fraude Algemeen 1 14 oktober 2011, 13:43
Contract veranderd?? Algemeen 23 05 juli 2011, 14:52
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:07:36
| Gilex03:16:15
| Bill04:27:51
| enzo 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?