Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
Vraag over aansluiten televisie
|
|
emiel2007 |
Geplaatst op 10 May 2010, 21:18
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 10 May 2010 |
Thuis heb ik coax kabels liggen voor de televisie. Nu wil ik mijn tele3 abonnement uitbreiden met televisie en zie in de handleiding dat er gebruk gemaakt wordt van ethernet. Hoe kan ik nu de in en uitgangen van de modem en de deoder aansluiten op coax kabel. zodat ik van mijn kabels gebruik kan maken. bij voorbaat dank voor uw antwoord, Emiel Gewijzigd door cornfed op 10 May 2010, 22:17 |
|
|
McBeukie |
Geplaatst op 10 May 2010, 21:28
|
Activiteit Berichten: 245 Lid sinds: 10 Feb 2010 |
Dat kan volgens mij niet je kunt alleen scart of hdmi aansluiting vanuit de decoder naar de tv aansluiten. Met Vriendelijke Groet,
McBeukie |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 10 May 2010, 22:10
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Die coax kan je niet meer gebruiken. Alle verkeer tussen modem en decoder gaat over een netwerk. Je hebt de keus tussen een netwerkkabel trekken of gaan werken met een HomeNetwork adapter oftewel netwerk over je stroomnet. |
|
|
emiel2007 |
Geplaatst op 12 May 2010, 18:48
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 10 May 2010 |
hartelijk dank voor alle antwoorden, ik denk dat ik ga werken met Home Network adapters. Als ik het goed begrijp zijn er typen van 200 mbs en 85 mbs , welke snelheid raden jullie mij aan en is de adapter van Sweex goed genoeg of wordt er een ander merk aangeraden. Bij voorbaat dank voor jullie antoord. |
|
|
McBeukie |
Geplaatst op 12 May 2010, 19:19
|
Activiteit Berichten: 245 Lid sinds: 10 Feb 2010 |
Ik heb zelf 2 adapters van sweex gekocht ( 85mbps) deze waren niet duur en werken uitstekend. Er zijn vast betere merken maar goed is goed en het werkt super met tv.
Met Vriendelijke Groet,
McBeukie |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraag over aansluiten televisie', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Amino 150 op versterker aansluiten. | Settop boxen / digitale ontvangers IPTV | : 2 | 01 Oct 2017 |
Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben? | TV diensten | : 73 | 31 Dec 2016 |
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 19 | 06 Feb 2016 |
sateliet ontvanger op modem aansluiten | Helpdesk | : 2 | 07 Jun 2014 |
NAS aansluiten op modem/router | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 4 | 04 May 2014 |
Advertentie