obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
NAS aansluiten op modem/router
Superdude
Ik heb bij de Aldi een NAS gezien, en deze wil ik wel aanschaffen. Nu vraag ik mij wel af, kan ik deze achter een Davolink DV2020 router plaatsen, en zo ja hoe moet dat dan. Ik heb er namelijk niet zo veel verstand van. Ik kan alles wel instellen, maar hoe dat weet ik dus niet.

Alvast bedankt voor jullie meedenken.

Superdude
 
cornfed
Als op de Davolink poort LAN3 of LAN4 nog vrij is, is er plaats om daar de NAS op aan te sluiten.
Zijn deze al bezet, zal je moeten uitwijken naar een extra netwerk switch.

Voor de rest is de installatie vergelijkbaar met andere NAS'sen op andere routers.
Elk apparaat heeft zo zijn eigen installatieprocedure.
Maar er zal vast wel een goede handleiding bij dat apparaat zitten, denk ik.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Superdude
Hoi Cornfed,

Bedankt voor je reactie. Ik heb al iets van een handleiding gevonden op internet, dus ik denk dat ik de NAS woensdag ga kopen.
 
cornfed
Bij de Aldi kan je dat zeker gevaarloos kopen.
Als het niet bevalt of niet goed werkt, kan je het altijd terugbrengen binnen 1 maand.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAS aansluiten op modem/router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Advertentie