obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Vraag over aansluiten televisie
emiel2007
Thuis heb ik coax kabels liggen voor de televisie.
Nu wil ik mijn tele3 abonnement uitbreiden met televisie en zie in de handleiding dat er gebruk gemaakt wordt van ethernet.
Hoe kan ik nu de in en uitgangen van de modem en de deoder aansluiten op coax kabel. zodat ik van mijn kabels gebruik kan maken.

bij voorbaat dank voor uw antwoord,

Emiel
Gewijzigd door cornfed op 10 mei 2010, 23:17
 
McBeukie
Dat kan volgens mij niet je kunt alleen scart of hdmi aansluiting vanuit de decoder naar de tv aansluiten.

Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
cornfed
Die coax kan je niet meer gebruiken.
Alle verkeer tussen modem en decoder gaat over een netwerk.
Je hebt de keus tussen een netwerkkabel trekken of gaan werken met een HomeNetwork adapter oftewel netwerk over je stroomnet.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
emiel2007
hartelijk dank voor alle antwoorden, ik denk dat ik ga werken met Home Network adapters. Als ik het goed begrijp zijn er typen van 200 mbs en 85 mbs , welke snelheid raden jullie mij aan en is de adapter van Sweex goed genoeg of wordt er een ander merk aangeraden.
Bij voorbaat dank voor jullie antoord.
 
McBeukie
Ik heb zelf 2 adapters van sweex gekocht ( 85mbps) deze waren niet duur en werken uitstekend. Er zijn vast betere merken maar goed is goed en het werkt super met tv.
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraag over aansluiten televisie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben? TV diensten : 73 31 dec 2016
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 19 07 feb 2016
sateliet ontvanger op modem aansluiten Helpdesk : 2 07 jun 2014
NAS aansluiten op modem/router Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 04 mei 2014
Advertentie