obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Te vroeg aangesloten
michael755
Hoi Allemaal,

Ik heb een probleem met de tele2 klantenservice.
Ik heb ergens in maart via het internet tele2 i-tv ,bellen en internet aangevraagd. Ik heb aangegeven dat ik pas half november 2010 aangesloten wil worden, dit omdat ik bij upc een contract heb tot half december 2010. Een maand speling voor als er ergens wat mis ging. Dit ben ik namelijk gewend van upc (maar nu ook al van tele2). Totdat ik vorige week ineens zag dat er 60 euro euro van mijn rekening af was geschreven door tele2. Heb meteen met de klantenservice gebeld met de vraag hoe dit mogelijk was. Ik vond dat deze meneer zich onbeschoft opstelde. Ik heb meneer duidelijk aangegeven dat ik het contract met tele2 pas in november 2010 ben aangegaan. Ik ben nog net niet voor leugenaar uitgemaakt. Ik vind het vreemd dat ik een rekening kan krijgen voordat ik alle apparatuur in huis heb(modem etc.) deze heb ik pas vandaag ontvangen en nog steeds geen gebruik van gemaakt.

Probleem is dat ik nu tot december 2010 met dubbele kosten zit. Dit terwijl ik bij de aanvraag zeer duidelijk heb aangegeven dat mijn contract tot november/december 2010 loopt.

Met de klantenservice kom ik er niet uit. Wil graag weten wat wat jullie hiervan vinden.

Alvast bedankt.

Groetjes michael
 
cornfed
Waarom wil een half jaar van te voren een aanvraag doen?
Dat is toch erg ongebruikelijk.


Terugkomend op je probleem.
Het is super simpel!
Heb je bewijs dat Tele2 pas in november zou aansluiten?
Zo ja, zit je veilig. Wel je beklag doen over de gang van zaken tot nu toe.
Zo nee, je hebt pech. Je kan alleen nog hopen dat Tele2 je uit coulance laat gaan of je aansluiting gaat uitstellen tot november.
Gewijzigd door cornfed op 11 mei 2010, 19:51
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
michael755
Hoi cornfed,

Ik heb dit eerder aangevraagd omdat er een aanbieding was.

Als je een dienst aanvraagt kan je deze soms later in laten gaan om toch gebruik te kunnen maken van de op dat moment geldende aanbieding.

bewijs,

1e Ik was met z'n tweeen op moment van aanvragen. We hebben de gegevens samen ingevuld.

2e tele2 heeft het in de computer staan, maar omdat mijn contract al in is gegaan kan ik er niet meer onderuit. Shock

groetjes
 
kobus1960
Als het goed is heb je hier,http://tele2.gebruikers.eu/klantenservice/sta...tele2.html,met de
jou beschikbare gegevens zoals email adres en wachtwoord, de gelegenheid je eigen gegevens te bekijken.
Hier vindt je ook het door jezelf ingevulde aanvraagformulier terug.
Kijk zelf even of dat klopt, kunnen wij uiteraard niet, klopt dat, sta je sterk.
Staan hier andere data's in, heb je een probleem.
Gewijzigd door kobus1960 op 11 mei 2010, 22:18
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
michael755
Hoi kobus1960,

Ik kan helaas het door mijzelf ingevulde aanvraag formulier niet terug vinden in mijn tele2.

groetjes
 
kobus1960
Bij klantoverzicht, vervolgens Abonnementsgegevens, vervolgens internet of telefonie, vervolgens
registratieformulier staan de door jou opgegeven gegevens.
Hier heb je 7 dagen bedenkperiode op gehad, standaard bij nieuwe abbo's.
Binnen die periode kun je kosteloos opzeggen, alles klaar.
Die periode wordt ook altijd in het klantoverzicht weergegeven.
Laat je die periode verlopen, "hang" je eraan.
Hier zijn ook de opleverdata te vinden die jezelf hebt opgegeven/afgesproken.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Kan je wel inloggen bij "Mijn Tele2"?

Dus je hebt via de website van Tele2 je aangemeld?
Geen webpagina opgeslagen van de ingevulde gegevens of zo?


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
michael755
Hoi,

Ja dat is nu gelukt. het is vreemd, mijn opzeg datum is anders dan mijn opleverdatum. De opleverdatum heb ik niet zelf kunnen kiezen. Ben er vanuit gegaan dat ze wel zo slim waren dat ik geen 2 abonnementen te gelijk wil hebben......


Gewenste opzegdatumoude provider: Tele2 zorgt ervoor dat uw abonnement bij provider UPC met contractnummer weetikniet opgezegd wordt per gewenste opzegdatum 20 december 2010.

Opleverinformatie: Tele2 streeft ernaar om uw aansluiting voor 24 apr 2010 op te leveren. Via uw persoonlijke klantpagina houdt Tele2 u op de hoogte over de voortgang van uw bestelling.
Informatie: U heeft een bedenktijd van 7 werkdagen na deze bestelling.
 
cornfed
Dat is geen gunstige informatie voor je.
Er staat expliciet dat Tele2 gaat opleveren voor 24 april.

Ik zou proberen contact te krijgen met Webcare.
Misschien dat zij dat nog recht kunnen buigen voor je.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Te vroeg aangesloten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
"Geen verbinding controleer of de modem goed is aangesloten." Algemeen : 2 19 jun 2011
nog steeds niet aangesloten mobiele telefoon Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 03 aug 2010
Aangesloten op ADSL1 of ADSL2+? Algemeen : 5 31 jul 2010
Tele2 adsl goed aangesloten? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 10 26 feb 2010
Advertentie