Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
Wi-Fi verbinding DSI XL --> DV-201
|
|
julezrulez |
Geplaatst op 06 June 2011, 05:37
|
Activiteit » Rotterdam Berichten: 10 Lid sinds: 28 Jul 2010 |
Het werkt ineens!!! Gisteren heb ik na maanden weer het riedeltje afgewerkt op beide DSi XL's. En allebei kunnen nu het internet op. Ik heb NIETS anders gedaan dan de vorige keren. Ook geen updates uitgevoerd. Op VARA's Kassa-forum lees ik dat iemen met succes nu een connectie heeft gemaakt. Op het Tele2-forum vragen mensen zich ook af wat Tele2 gedaan heeft. Helaas is daar geen antwoord op gegeven en is de thread daar gesloten. Zijn er meer mensen die eerst nie en nu ineens wel hun DSi XL (of andere apparatuur) succesvol aan kunnen sluiten? Weet iemand wat Tele2 (of Nintendo?) heeft aangepast? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 06 June 2011, 11:18
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Ze hebben de al langer bekende DSI problemen opgelost in het reguliere firmware onderhoud. En die werd naar de Tele2 router gepushed. Dat is alles. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wi-Fi verbinding DSI XL --> DV-201', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Trage internet verbinding | Snelheid | : 1 | 18 Dec 2014 |
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet | Algemeen | : 2 | 12 Sep 2014 |
Advertentie