Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
TV en Radio door elkaar??
|
|
alexbalex |
Geplaatst op 21 June 2010, 14:22
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 21 Jun 2010 |
Hallo, ik heb sinds kort Internet/bellen/TV alles werkt (had al jaren internet+bellen van Tele2..) maar met de TV is het volgende: als ik vanaf programma 1 P- doe (dus programma ervoor...) dan komt er een radiozender. Met P+ kom ik niet meer bij de TV, ik moet dan via TV-Gids een programma kiezen om dat te laten lukken. Met de TV-knop gaat dus ook niet... Is hier iets aan te doen?? Alvast bedankt! gr Alex |
|
|
leeg |
Geplaatst op 21 June 2010, 15:31
|
Activiteit Berichten: 362 Lid sinds: 29 Dec 2009 |
jazeker... haal de stekker van de decorder en het modem er voor min 10 sec uit... Daarna er weer in. En dan zou t opgelost moeten zijn. heb dit probleem ook gehad. Mvgr Emiel |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV en Radio door elkaar??', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben? | TV diensten | : 73 | 31 Dec 2016 |
hele oude modem vervangen door een oude modem? | Algemeen | : 5 | 26 May 2015 |
beantwoorden door Tele2? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 5 | 08 Nov 2012 |
Betreft het wisselen Samsung door de Aminet Tv decoder | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 8 | 15 May 2012 |
Advertentie