obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2
Merino
Door een woordenstrijd met Tele2 over het afsluiten van mijn webmail, wilde ik niets meer met Tele2 te maken hebben en besloot met mijn mobiel over te stappen naar SIMYO. Is inmiddels afgerond; ik ben geen klant meer van Tele2.
Ik vroeg natuurlijk of Tele2 mijn beltegoed wilde terugstorten op mijn bankrekening.
Schrijft Tele2 in Messenger: " Indien je nog beltegoed over hebt kan je dit gebruiken zolang het beltegoed nog geldig is. Indien er niet binnen een jaar word opgewaardeerd komt je beltegoed te vervallen."
Omdat Tele2 mijn MY TELE2 onbereikbaar heeft gemaakt is opwaarderen eveneens onmogelijk. De duitendieven.
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Tele2 voip: is dat SIP of H.323 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 2 10 jul 2017
Advertentie