Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Help
lvweeren
Al 10 dg geen aansluiting en geen oplossing van TELE2! Hopeloos ben ik, geen telefoon, internet, TV, radio en e-mail. Hoe kan ik iets forceren?
 
kobus1960
Lees dit topic even door.
Mededelingen Tele2 Webcare
Vervolgens.
http://www.webmarx.nl/joomla/index.ph...p&Itemid=6
En bij deze even de printopdracht annuleren.
http://www.jurofoon.nl/nieuws/print.a...sp?id=2388

Mag dus geen probleem zijn.
Gewijzigd door kobus1960 op 12 July 2010, 10:10
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Niet??? Gelukkig heb ik een Nokia 6230i zonder fratsen, ben ik dan blij om. GrinGrin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed

Quote

lvweeren schreef:
Al 10 dg geen aansluiting en geen oplossing van TELE2! Hopeloos ben ik, geen telefoon, internet, TV, radio en e-mail. Hoe kan ik iets forceren?


Forceren is niet mogelijk bij Tele2.
Het enige wat je kan doen is klagen en de druk op de ketel houden.
 
leeg
gewoon op een hele lieve toon zeuren.
en je idd niet aflaten schepen.
 
Tele2 Webcare
Beste Lvweeren,

Ik begrijp uit je bericht dat je 3 in 1 pakket niet naar behoren werkt. Mag ik alsjeblieft je postcode en huisnummer of je klantnummer in een PB ontvangen? Ook zou ik graag het nummer waar je goed op te bereiken bent ontvangen voor een eventuele troubleshoot.

Graag zie ik je gegevens tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Help', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie