obey-robots.txt
25 September 2017, 02:54
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [74 stemmen]
65% [74 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [39 stemmen]
35% [39 stemmen]

Stemmen: 113
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Help

lvweeren
Al 10 dg geen aansluiting en geen oplossing van TELE2! Hopeloos ben ik, geen telefoon, internet, TV, radio en e-mail. Hoe kan ik iets forceren?
 
kobus1960
Lees dit topic even door.
Mededelingen Tele2 Webcare
Vervolgens.
http://www.webmar...p;Itemid=6
En bij deze even de printopdracht annuleren.
http://www.jurofo...sp?id=2388

Mag dus geen probleem zijn.
Gewijzigd door kobus1960 op 12 juli 2010, 11:10
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Niet??? Gelukkig heb ik een Nokia 6230i zonder fratsen, ben ik dan blij om. GrinGrin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
lvweeren schreef:
Al 10 dg geen aansluiting en geen oplossing van TELE2! Hopeloos ben ik, geen telefoon, internet, TV, radio en e-mail. Hoe kan ik iets forceren?


Forceren is niet mogelijk bij Tele2.
Het enige wat je kan doen is klagen en de druk op de ketel houden.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
leeg
gewoon op een hele lieve toon zeuren.
en je idd niet aflaten schepen.
 
Tele2 Webcare
Beste Lvweeren,

Ik begrijp uit je bericht dat je 3 in 1 pakket niet naar behoren werkt. Mag ik alsjeblieft je postcode en huisnummer of je klantnummer in een PB ontvangen? Ook zou ik graag het nummer waar je goed op te bereiken bent ontvangen voor een eventuele troubleshoot.

Graag zie ik je gegevens tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Help', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill06:35:00
| abmg13:55:50
| jaapschaap16:42:40
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

10 april 2017, 11:29
wie kan mij uitleggen waar ik op mijn IPhone 5 de sms instellingen kan vinden?

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?