Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
slechte service bij storing
|
|
josc |
Geplaatst op 26 July 2010, 10:02
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 26 Jul 2010 |
Helaas ben ik heel erg slecht geholpen door Tele2. Vooral het technische gedeelte van de klantenservice was zeer onvriendelijk.Even een opsomming: op 6 juli melding gemaakt dat telefoon en internet niet meer werken. Power lampje brand rood.Telefonisch contact en modem gereset etc. Geen succes. Op 8 juli monteur van kpn langsgeweest. Modem volgens hem kapot. Vrijdag 10 juli nieuw modem ontvangen. Aangesloten, zelfde probleem. Wederom gebeld. Weer de hele procedure van resetten doorlopen, alsof ik die nog niet weet.....Fout lag nu volgens de klantenservice bij kpn die de lijn niet hadden doorgemeten. Op vrijdag middag is de lijn doorgemeten door kpn. Snelheid tot aan modem 12mb. Maandag uiteraard niets gehoord van tele2. 's middags uit alle ellende maar eens gebeld. Storing stond op als verholpen. Probleem wederom uitgelegd en weer het hele proces op een onvriendelijke manier opgestart. Uiteindelijk weer een monteur op woensdag langsgekomen. Uiteindelijk al de 15de juli. Monteur zei dat het probleem bij een aantal gezinnen in Landgraaf speelde en dat hij het niet kon oplossen. Donderdag 16 juli weer gebeld met tele2. Weer iemand die het hele programma incl resetten, wat ik al 1,5 week aan het doen was, ging opstarten. Zeer onvriendelijk te woord gestaan omdat volgens hem ik er geen verstand van heb. Volgens hem modem kapot. Niet dus is gecontroleerd. Mij laten doorverbinden en contract opgezegd. Echter, tot op heden nog steeds geen verbinding. Nooit meer Tele2!!! |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 26 July 2010, 12:16
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Veel voorkomend verhaal, rest de vraag, is het contract opgezegd?? Dan zal die verbinding ook niet meer gaan werken vrees ik. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
josc |
Geplaatst op 27 July 2010, 06:42
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 26 Jul 2010 |
Klopt, maar ga ze uiteraard wel in gebreke stellen en e.e.a. aankaarten bij de diverse forums als kassa en consumentenbond. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 27 July 2010, 08:38
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
De laatste 2 hebben geen interesse, Tele2 heeft de zaken voor een provider goed voor elkaar. Vooral de kleine letters worden door de consumenten niet gelezen, Tele2 is nog coulant. Die 2 programma's zijn er niet voor de consument, alleen voor eigen glorie, willen meer dan 90 % kans van slagen, en daar komt Tele2 zeker niet voor in aanmerking. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 28 July 2010, 16:06
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Josc, Graag zou ik je postcode/huisnr. of klantnummer en telefoonnummer waar je goed op te bereiken bent willen ontvangen in een PB. Zodra ik dit heb ontvangen dan kan ik je klacht in behandeling nemen. Ik zie je gegevens graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'slechte service bij storing', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
storing mail | Algemeen | : 2 | 09 Feb 2016 |
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 | Storing | : 1 | 09 Dec 2013 |
Storing Maastricht | Storing | : 1 | 08 May 2013 |
storing webmail zonnet | Storing | : 3 | 31 Jan 2013 |
Slechte Wifi verbinding op Comtrend modem | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 6 | 22 Dec 2012 |
Advertentie