obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
slechte service bij storing
josc
Helaas ben ik heel erg slecht geholpen door Tele2. Vooral het technische gedeelte van de klantenservice was zeer onvriendelijk.Even een opsomming: op 6 juli melding gemaakt dat telefoon en internet niet meer werken. Power lampje brand rood.Telefonisch contact en modem gereset etc. Geen succes. Op 8 juli monteur van kpn langsgeweest. Modem volgens hem kapot. Vrijdag 10 juli nieuw modem ontvangen. Aangesloten, zelfde probleem. Wederom gebeld. Weer de hele procedure van resetten doorlopen, alsof ik die nog niet weet.....Fout lag nu volgens de klantenservice bij kpn die de lijn niet hadden doorgemeten. Op vrijdag middag is de lijn doorgemeten door kpn. Snelheid tot aan modem 12mb. Maandag uiteraard niets gehoord van tele2. 's middags uit alle ellende maar eens gebeld. Storing stond op als verholpen. Probleem wederom uitgelegd en weer het hele proces op een onvriendelijke manier opgestart. Uiteindelijk weer een monteur op woensdag langsgekomen. Uiteindelijk al de 15de juli. Monteur zei dat het probleem bij een aantal gezinnen in Landgraaf speelde en dat hij het niet kon oplossen. Donderdag 16 juli weer gebeld met tele2. Weer iemand die het hele programma incl resetten, wat ik al 1,5 week aan het doen was, ging opstarten. Zeer onvriendelijk te woord gestaan omdat volgens hem ik er geen verstand van heb. Volgens hem modem kapot. Niet dus is gecontroleerd. Mij laten doorverbinden en contract opgezegd. Echter, tot op heden nog steeds geen verbinding. Nooit meer Tele2!!!
 
kobus1960
Veel voorkomend verhaal, rest de vraag, is het contract opgezegd??
Dan zal die verbinding ook niet meer gaan werken vrees ik.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
josc
Klopt, maar ga ze uiteraard wel in gebreke stellen en e.e.a. aankaarten bij de diverse forums als kassa en consumentenbond.
 
kobus1960
De laatste 2 hebben geen interesse, Tele2 heeft de zaken voor een provider goed voor elkaar.
Vooral de kleine letters worden door de consumenten niet gelezen, Tele2 is nog coulant.
Die 2 programma's zijn er niet voor de consument, alleen voor eigen glorie, willen meer dan
90 % kans van slagen, en daar komt Tele2 zeker niet voor in aanmerking.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste Josc,

Graag zou ik je postcode/huisnr. of klantnummer en telefoonnummer waar je goed op te bereiken bent willen ontvangen in een PB. Zodra ik dit heb ontvangen dan kan ik je klacht in behandeling nemen. Ik zie je gegevens graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'slechte service bij storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Storing Maastricht Storing : 1 08 mei 2013
storing webmail zonnet Storing : 3 31 jan 2013
Slechte Wifi verbinding op Comtrend modem Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 22 dec 2012
Advertentie