obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding hapert
kobus1960
Je hebt meer dan gelijk, net als zoveel consumenten hier, alleen er gebeurd niets.
Dus Tele2 gaat gewoon op dezelfde voet verder, Tele2 webcare vangt de klappen op.
Hier en daar helpt Danielle waar ze kan, ook geen ENKEL verwijt naar Danielle.
Gewijzigd door kobus1960 op 19 augustus 2010, 20:44
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Leiden
Prima, dat is ook okay.
Naar mijn gevoel is Danielle gewoon een pseudoniem voor een afdeling van een mannetje/student of 2 รก 3 die voornamelijk de Twitterende Tele2klant te woord staat, uiteraard heel slim om een vrouwennaam te gebruiken welke logischerwijs op meer empathie kan rekenen.
Vooralsnog krijgt Danielle gewoon een salaris van Tele2 mogen we aannemen en is het haar/hun/zijn taak om de stroom van klachten/negatieve publiciteit op het vrije internet zien in te dammen. Dat dit bevredigend kan zijn voor diegenen die worden geholpen is perfect, echt waar, want dat willen we alleaal immers. Maar het maakt het niet minder ongemakkelijk voor de klanten die nog (steeds) niet de aandacht van de afdeling webcare hebben maar deze wel graag willen hebben/hun probleem eindelijk eens opgelost willen zien.
Desondanks mijn verzuurdheid ben ik jullie, de beheerders, dankbaar voor dit forum hoor. Smile
 
Den Haag
Ik heb al een tijd last van dezelfde problemen als hier staat geschreven. Ik heb alles geprobeerd wat hier staat ongeveer.
-resetten door stekker uit het contact te halen
-reset via init
-firewall en virusscanner verwijderd
-Wifi driver geherinstalleerd
-En bijna een FDISK doordat ik radeloos was. Dit heb ik niet gedaan omdat ik via een andere provider erachter kwam dat ik hier geen last van had en vervolgens op het internet gaan zoeken. Ik wil hierbij dus de lijst nog wat langer maken.

Groet Iemand uit de omgeving Den Haag.
Gewijzigd door Den Haag op 20 augustus 2010, 00:43
 
baatje30
Hoppa nu was msn gewoon even weg terwijl ik zat te surfen. Ga zo door hoor Tele2! Ligt altijd aan de klanten he! Misschien moeten wij als klanten maar eens massaal de pers gaan opzoeken!
Gewijzigd door baatje30 op 20 augustus 2010, 09:03
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
leeg
er zijn ook tevreden klanten van tele2 hoorCool
 
baatje30
Natuurlijk. Ben ik ook hoor over het algemeen. Gaat mij erom dat het doodstil is over de disconnects en andere zaken. Maar ze hebben wel tijd om te klagen over de kabel vrijgave. Kijk eens op hun facebook of website of waar dan ook. Nogmaals en dit is de laatste keer dat ik er over begin, ze moeten eens duidelijk in de spiegel kijken.
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
f4lco
De update heeft niks geholpen.... Sad
 
DJMO
MSN (beta) heeft nu ook een update gehad, maar die heeft ook niets uitgehaald :/
 
Tele2 Webcare
Beste Leiden,

Ik begrijp dat je een probleem hebt met je internetverbinding. Je kunt mij een PB sturen met je gegevens (postcode/huisnr. en bereikbaar telefoonnummer) zodat ik dit in behandeling kan nemen.

Graag zie ik je gegevens tegemoet,

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Leiden
Hartelijk dank, PB gestuurd! Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 dec 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Advertentie