obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding hapert
kobus1960
Het kan dus wel, en blijkbaar is de oplossing gevonden.
Je begrijpt dat dit bericht meerdere malen gequote kan gaan worden.
Zijn we blij mee Grin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
baatje30
Allemaal leuk en aardig. Hoe lang speelt dit nu al? En waarom kan webcare dit dan niet bevestigen of eerder plaatsen?
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
DJMO
de persoon die mij vandaag belde, antwoordde dat er pas een case wordt gemaakt wanneer meer dan vier mensen last hebben van hetzelfde probleem. Omdat in eerste instantie de lijn controle gewoon goed was, werd het afgedaan als zijnde een probleem aan de kant van de gebruiker. Doordat er dus meer dan vier personen hebben geklaagd, zijn ze verder gaan kijken en bleek het aan een software update te liggen.
 
baatje30
Hahahaha meer dan 4. Wat een grap zeg. Meerdere forums staan er vol mee. Sorry hoor ik lag jou niet uit maar de opmerking van die medewerker slaat werkelijk alles!
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
kobus1960
Goed, we gaan hier verder Verbinding hapert 2 aanmelden
Lees de topicstart even goed, dan kan het misschien snel geregeld zijn.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960

Quote

Baatje - Geplaatst op 31-08-2010 11:25

Allemaal leuk en aardig. Hoe lang speelt dit nu al? En waarom kan webcare dit dan niet bevestigen of eerder plaatsen?
--------------------------------------------------------------------------------
Live before you die!


Hoe druk je dat uit, hardgrondig/zeer/vreselijk/gruwelijk enzz, mee eens Angry
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
DouweSCH
Goed, ik meld me ook even.

Iets meer dan een jaar klant, en sinds 3/4 maanden ook constant disconnects van IM applicaties (Adium, iChat, Skype). Ook disconnect net als bij anderen mn PS3 om de haverklap. Speelt op meerdere PC's in huis (zowel Macintosch als Windows, zowel bedraad als wireless aangesloten). Downloads en dergelijke lopen wel door.

Interessant detail: als ik via Skype een voice of videochat heb disconnect Skype niet in deze periode. Ander interessant detail: ik gebruik Google Chat via iChat welke constant disconnect, gebruik ik Google Chat via de de Gmail webinterface blijf ik wel gewoon online.

Ik lurk even mee voor de oplossing Pfft
 
cornfed
Mijn vermoeden is dat er bepaald verkeer regelmatig tegengehouden wordt door de router.
Je moet eens kijken over welke poorten diverse applicaties lopen.
Bij sommige applicaties kan je de poorten veranderen en misschien daarmee het probleem omzeilen.

Voor de rest blijft het gissen.
Wat we wel weten is dat het netwerk van Tele2 niet de problemen veroorzaakt.
Er is al bericht van iemand die met zijn eigen router het netwerk opgaat en die heeft nergens last van.
Het zit hem dus in de firmware van de router.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
cornfed
Er zijn nu meerder topics met dezelfde 'disconnects' problemen.
We proberen die nu te bundelen.

We gaan verder hier: Verbinding hapert 2 aanmelden

Topic gesloten.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 dec 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Advertentie