obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Software of hardware probleem? Misschien kunnen we je helpen. ;)
 Onderwerp afdrukken
SMTP server met email adres van compleet andere host
silas
hallo beste mensen,

ik loop nu al enkele uren het internet af te struinen maar heb geen oplossing kunnen vinden.

voor mij mail gebruik ik outlook, dit omdat ik mijn mail graag bij de hand heb in het geval van internetloosheid (zoals in mijn studentenbestaan welleens voorkomt)

nu is mijn huis laatst overgestapt naar tele2, probleem is dat ik mijn outlook niet aan de praat krijg. ik heb geen @tele2.nl emailadres maar eentje die wordt gehost door active24,
ik heb mijn outlook netjes ingesteld met smtp.tele2.nl als uitgaande mailserver met 587 als port en smtp verificatie aan, echter kan ik nog steeds niet verzenden. Ik vermoud dat dit komt doordat ik geen gebruikersnaam en wachtwoord heb. Alle guides die ik tot nu toe heb gevonden gaan ervanuit dat je een @tele2.nl account hebt. Heb ik dus niet dus totaal andere logincodes waar die smtp server van tele2 waarschijnlijk geen raad mee weet.

what to do om mijn mail aan de praat te krijgen?

voor de goede orde, het gaat dus om mail verzenden, ontvangen gebeurt via de active24 server.
 
cornfed
Heeft active24 geen SMTP server?
Als die geen gebruik maakt van poort 25, kan je ook die gebruiken.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
silas
nope heeft ie niet. maar ik heb de oplossing reeds gevonden met hulp van mijn technische huisgenoot. Ontavngen via active24, verzenden via tele2 met gebruikersnaam en w8woord van ons huis.

excuses voor het openen van dit topic, toch bedankt voor de snelle reactie
 
kobus1960
Nee, dit soort topics zijn heel leerzaam, wie weet wie er allemaal een oplossing
in vinden!!!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SMTP server met email adres van compleet andere host', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
vpn en email Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 09 aug 2016
uitgaande email Algemeen : 2 07 jan 2016
Geen andere zenders kijken als ik aan het opnemen ben ! TV diensten : 5 09 jun 2014
Advertentie