Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
Pagina 2 van 2: 12
|
trage verbinding
|
|
cornfed |
Geplaatst op 20 August 2010, 19:26
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Misschien dat Webcare zich hier voor je meldt. Dan heb je een alternatieve route naar Tele2. |
|
|
jpt |
Geplaatst op 01 September 2010, 19:51
|
Activiteit » Amsterdam Berichten: 188 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
ik ben er nu eindelijk achter gekomen dat men bij het afsluiten van deze verbinding mijn vader gewoon in de maling heeft genomen! er is mijn vader het snelle pakket beloofd tot 20 mb. maar ook op het registratie formulier staat offnet 4 mb. blijkt nu. toch weer een slechte zaak van de klanten service verkopen verkopen! een en ander begint hard achteruit te hollen bij ons schaap.(meerdere niets wetende of weinig zeggende medewerk(st)ers gesproken) gelukkig kan hij heel makkelijk overstappen (bijna einde contract) naar een andere aanbieder die wel levert wat er gezegd wordt. en dit ook in Enkhuizen kan leveren! jammer dat dit zo moet gaan. JPT |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 01 September 2010, 21:26
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Dat is achteraf allemaal verklaarbaar dus. Helaas te laat begrijp ik, succes bij de volgende provider. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'trage verbinding', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Trage internet verbinding | Snelheid | : 1 | 18 Dec 2014 |
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet | Algemeen | : 2 | 12 Sep 2014 |
Advertentie