Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Verbinding hapert verzameltopic
|
|
bigcrazy |
Geplaatst op 07 September 2010, 15:00
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 10 Aug 2010 |
Nou de monteur is langst geweest. Hij heeft de aansluiting gecontroleerd was niks mis mee. Hij heeft preventief het modem vervangen en de aansluiting verandert. Maar het probleem is er nog steeds heeft hij ook geconstateerd hij vind het een vreemde fout en wist er niks mee aan te vangen. Hij ging het door geven aan tele 2. Zucht |
|
|
rijnsma |
Geplaatst op 07 September 2010, 15:12
|
Activiteit Berichten: 40 Lid sinds: 15 Aug 2010 |
Ja, dat is het probleem, het is zo'n rotfout, je weet niet wat je ermee aanmoet, zelfs een professional niet. Vandaar mijn lichtelijk rigoreuze aanpak. Met hier gelukkig een vrij goed gevolg. Maar het is en blijft een raar fenomeen (waar ik dus IN PERIODEN over anderhalf jaar bij Tele2 last van heb gehad en waardoor ik wat praktijkkennis heb opgedaan. Vandaar deze handelwijze.) |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 07 September 2010, 15:47
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Als er een probleem is met de firmware van de router, zal daar een monteur ook niet bij kunnen helpen. Dus dit bevestigd wederom dat er een probleem is met de firmware. Als ik moet raden, dan is er een probleem met de hoeveelheid connecties die de router aan kan of er is een QoS probleem. Dan is er een prioriteitsprobleem met de verkeersstromen in de router. Wat ik niet snap is dat het zoveel tijd kost om dit probleem te traceren en op te lossen. Desnoods kan Tele2 een oudere versie van de firmware naar de router pushen waar er geen problemen mee zijn. Dat is toch een relatief eenvoudige zet. Daarbij is communicatie over deze lopende zaak naar de klanten toe bijzonder pover. Tele2 interesseert zich erg weinig voor haar klanten. Misschien liggen ze wel in een deuk als dit topic verschijnt op de viewer van de directiekamer. |
|
|
roeltjow |
Geplaatst op 07 September 2010, 15:52
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 26 Aug 2010 |
ik kreeg net een PB van danielle dat dit onderwerp nogsteeds in behandeling is bij het hoofdkantoor, afwachten dus. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 07 September 2010, 15:54
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Quote roeltjow schreef: ik kreeg net een PB van danielle dat dit onderwerp nogsteeds in behandeling is bij het hoofdkantoor, afwachten dus. Dan is mijn laatste zin van mijn vorige bericht misschien wel dichter bij de waarheid dan wij denken: Quote Misschien liggen ze wel in een deuk als dit topic verschijnt op de viewer van de directiekamer. |
|
|
rijnsma |
Geplaatst op 07 September 2010, 15:58
|
Activiteit Berichten: 40 Lid sinds: 15 Aug 2010 |
Ik heb niet de indruk gekregen, dat men bij Tele2 goed weet hoe het in elkaar steekt. Men wandelt de gegevens van het modem na en als dat in orde is (en dat is zo hier), dan weten ze het ook niet meer. Toen kwam ik nog met die reset van de KPN. En dat wilde men best voor mij doen. En van die Danielle-geschiedenis hoef je niet veel te verwachten, vermoed ik. Cornfed schreef: Quote Misschien liggen ze wel in een deuk als dit topic verschijnt op de viewer van de directiekamer. Die indruk heb ik ook niet echt gekregen zondag. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 07 September 2010, 16:10
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Aha, dus jij hebt een directielid gesproken over deze kwestie? |
|
|
rijnsma |
Geplaatst op 07 September 2010, 16:14
|
Activiteit Berichten: 40 Lid sinds: 15 Aug 2010 |
Ja. Ook die zijn er in het verleden bij te pas gekomen. Mijn dossier is vrij dik. Gewijzigd door rijnsma op 07 September 2010, 16:15 |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 07 September 2010, 16:17
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Wat was dan de reactie van Tele2 hierover? |
|
|
rijnsma |
Geplaatst op 07 September 2010, 16:28
|
Activiteit Berichten: 40 Lid sinds: 15 Aug 2010 |
Toen werd mij restitutie aangeboden, die ik heb geaccepteerd en ik kreeg een paar technici toegewezen, die ervoor zorgden, dat het probleem verholpen kon worden. Het had toen ook iets te maken met een update van hun software. Men vertelde toen, dat het niet makkelijk was om alle systemen waar ze daar mee werken aan elkaar te hangen en op elkaar te synchroniseren. Protocollen-problemen veelal. Later is er een update geweest met een fout in hun tv-signaal. De lamp rood ging niet meer uit, maar daar had een normale computergebruiker geen last van. Ook is er wel eens een update geweest, waarbij het afvallen van streams na een update na een paar dagen vanzelf wegging. Er zijn ook wel problemen geweest, die zomaar ontstonden en later weer weggingen. Het kan ook wel eens iets met de totale snelheid van internet te maken hebben. Bijvoorbeeld een of meer kabelbreuken in de wereld. Dan wordt er 'omgeleid' en dat kan lokaal problemen geven soms. Het is ook voor hun niet altijd even eenvoudig. Maar ik ga ervan uit, dat ze het verhelpen en dat de communicatie met de klant optimaal is. En dat is tie niet altijd. Ondertussen hoop ik, dat het hier zo blijft als het nu is of dat het stabieler wordt. Gewijzigd door rijnsma op 07 September 2010, 16:30 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Trage internet verbinding | Snelheid | : 1 | 18 Dec 2014 |
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet | Algemeen | : 2 | 12 Sep 2014 |
Advertentie