Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Verbinding hapert verzameltopic
|
|
Mike1337 |
Geplaatst op 07 September 2010, 16:42
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 27 Aug 2010 |
Het heeft voor mij nu te lang geduurt Net naar ziggo gebeld en binnen nu en 10 dagen kan ik genieten van 120mbit, zonder vast contract. Jammer tele2, was jarenlang een tevreden klant |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 07 September 2010, 16:48
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Wel fijn dat je verhaal mijn vermoedens over de firmware bevestigd. Tele2 moet de firmware aanpassen om de tv problemen op te lossen. Maar daarbij ontstaan weer andere problemen die ze niet voorzien hadden. Blijkbaar overschat Tele2 zichzelf als het gaat om het management van alle systemen en het samenhang daarvan. Als Tele2 nu dat verhaal eens klip en klaar zou weergeven aan haar klanten, zou er veel meer begrip zijn en veel minder frustraties. Daarbij gekoppeld een standaard coulance regeling voor klanten die schade ondervinden van de problemen! Ik bewonder wel jullie geduld en acceptatievermogen. Ik ben niet zo goedmoedig... |
|
|
rijnsma |
Geplaatst op 07 September 2010, 16:56
|
Activiteit Berichten: 40 Lid sinds: 15 Aug 2010 |
Bij Ziggo zal ik het niet snel doen, want mijn tv- en radio-signaal loopt daarlangs en ik wil niet té afhankelijk worden van verschillende diensten bij 1 leverancier. Want vandaag is Tele2 de kwaaie en morgen wellicht Ziggo of een andere. Ik heb wél eens bijvoorbeeld SpeedXS overwogen of iets vergelijkbaars, of b.v. Dutch of XSForAll (of hoe schrijf je dat?). Wie weet.. Verder dank voor het compliment, maar ik ben van nature heel volhardend. Gewijzigd door rijnsma op 07 September 2010, 16:57 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 07 September 2010, 17:32
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Bovendien is Tele2 Webcare regelmatig online hier. (zichtbaar rechts op het scherm). Openlijk en wel, dus de conclusie (laatste zin ) van Cornfed is gerechtvaardigd. Men laat de klanten met storingen die hier hun beklag doen barsten. Nog geen mededeling kan er meer vanaf. Danielle de laan uit gestuurd?? Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
leeg |
Geplaatst op 07 September 2010, 18:23
|
Activiteit Berichten: 362 Lid sinds: 29 Dec 2009 |
helpdesk gebeld. Modem fabriekinstellingen + kpn lijn gereset. Probleem weer opgelost voorlopig. Edit MOD, Emiel had een storing, is alweer verholpen, aantal berichten weggehaald om dit topic niet te laten vervuilen Gewijzigd door kobus1960 op 07 September 2010, 18:39 |
|
|
Leiden |
Geplaatst op 08 September 2010, 01:28
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 04 Aug 2010 |
Danielle liet weten (op een PB van mijn kant over de status van het alles..) dat het nog bij het hoofdkantoor ligt en dat zodra er iets bekend is zij dit direct laat weten aan de leden. edit: ik zie mijn datum van aanmelding hier, toen was het bij mij al een week of drie aan het rommelen, bijelkaar dus 2 maanden verder met een falende verbinding en tot op heden geen oplossing.. Gewijzigd door Leiden op 08 September 2010, 01:30 |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 08 September 2010, 10:21
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Forumleden, Naar aanleiding van de problemen met haperende verbindingen die op dit forum zijn aangekaart heb ik de gegevens van de klanten doorgestuurd naar het hoofdkantoor waar dit nog in onderzoek is. Zodra ik duidelijkheid heb over de uitkomst hiervan, dan laat ik dit op het forum en aan de klanten die hier problemen mee ondervinden weten. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 Edit MOD; Staat bij Mededelingen Tele2 Webcare Gewijzigd door kobus1960 op 08 September 2010, 10:47 |
|
|
Anaxa |
Geplaatst op 08 September 2010, 10:27
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 06 Aug 2010 |
Bedankt , ik hoop dat e.e.a . binnenkort wordt opgelost .
De server op se.tele2.nl doet er te lang over om te antwoorden.
|
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 08 September 2010, 14:18
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Forumleden, Uit het onderzoek blijkt dat de upgrade die vorige maand voor de modems heeft plaatsgevonden de problemen met livestreams en MSN disconnects veroorzaakt. Helaas zit er een kleine bug in de update die destijds heeft plaatsgevonden. De update heeft puur alleen te maken met het feit dat de streaming niet goed verloopt. Dit staat los van problemen met de Nintendo DSI, Xbox of TV. De klanten die mij eerder hierover hun postcode/huisnummer of klantnummer in een privebericht hebben verzonden worden nu handmatig geupgrade naar een nieuwe versie van de software (1.37). Over ongeveer een maand zal deze voor iedereen uitgerold worden. Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 Edit mod, ook deze Bekendmaking bij Mededelingen Tele2 Webcare gezet. Gewijzigd door kobus1960 op 08 September 2010, 15:54 |
|
|
rijnsma |
Geplaatst op 08 September 2010, 14:22
|
Activiteit Berichten: 40 Lid sinds: 15 Aug 2010 |
Heel fijn, dank, maar de overlast is groot (geweest) met zoiets. Voor je het weet sloop je je machine en/of de softwareconfig. En de melding is veel te laat naar mijn idee. Gewijzigd door rijnsma op 08 September 2010, 14:24 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Trage internet verbinding | Snelheid | : 1 | 18 Dec 2014 |
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet | Algemeen | : 2 | 12 Sep 2014 |
Advertentie