Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding hapert verzameltopic
Mike1337
Het heeft voor mij nu te lang geduurt
Net naar ziggo gebeld en binnen nu en 10 dagen kan ik genieten van 120mbit, zonder vast contract.
Jammer tele2, was jarenlang een tevreden klant
 
cornfed
Wel fijn dat je verhaal mijn vermoedens over de firmware bevestigd.

Tele2 moet de firmware aanpassen om de tv problemen op te lossen.
Maar daarbij ontstaan weer andere problemen die ze niet voorzien hadden.
Blijkbaar overschat Tele2 zichzelf als het gaat om het management van alle systemen en
het samenhang daarvan.

Als Tele2 nu dat verhaal eens klip en klaar zou weergeven aan haar klanten, zou er veel meer
begrip zijn en veel minder frustraties.
Daarbij gekoppeld een standaard coulance regeling voor klanten die schade ondervinden van de problemen!

Ik bewonder wel jullie geduld en acceptatievermogen.
Ik ben niet zo goedmoedig...
 
rijnsma
Bij Ziggo zal ik het niet snel doen, want mijn tv- en radio-signaal loopt daarlangs en ik wil niet té afhankelijk worden van verschillende diensten bij 1 leverancier. Want vandaag is Tele2 de kwaaie en morgen wellicht Ziggo of een andere.

Ik heb wél eens bijvoorbeeld SpeedXS overwogen of iets vergelijkbaars, of b.v. Dutch of XSForAll (of hoe schrijf je dat?). Wie weet..

Verder dank voor het compliment, maar ik ben van nature heel volhardend. Grin
Gewijzigd door rijnsma op 07 September 2010, 16:57
 
kobus1960
Bovendien is Tele2 Webcare regelmatig online hier. (zichtbaar rechts op het scherm).
Openlijk en wel, dus de conclusie (laatste zin Angry) van Cornfed is gerechtvaardigd.
Men laat de klanten met storingen die hier hun beklag doen barsten.
Nog geen mededeling kan er meer vanaf.
Danielle de laan uit gestuurd??
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
leeg
helpdesk gebeld.
Modem fabriekinstellingen + kpn lijn gereset.
Probleem weer opgelost voorlopig.

Edit MOD, Emiel had een storing, is alweer verholpen, aantal berichten weggehaald
om dit topic niet te laten vervuilen
Gewijzigd door kobus1960 op 07 September 2010, 18:39
 
Leiden
Danielle liet weten (op een PB van mijn kant over de status van het alles..) dat het nog bij het hoofdkantoor ligt en dat zodra er iets bekend is zij dit direct laat weten aan de leden.

edit: ik zie mijn datum van aanmelding hier, toen was het bij mij al een week of drie aan het rommelen, bijelkaar dus 2 maanden verder met een falende verbinding en tot op heden geen oplossing..
Gewijzigd door Leiden op 08 September 2010, 01:30
 
Tele2 Webcare
Beste Forumleden,

Naar aanleiding van de problemen met haperende verbindingen die op dit forum zijn aangekaart heb ik de gegevens van de klanten doorgestuurd naar het hoofdkantoor waar dit nog in onderzoek is. Zodra ik duidelijkheid heb over de uitkomst hiervan, dan laat ik dit op het forum en aan de klanten die hier problemen mee ondervinden weten.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Edit MOD; Staat bij Mededelingen Tele2 Webcare
Gewijzigd door kobus1960 op 08 September 2010, 10:47
 
Anaxa
Bedankt , ik hoop dat e.e.a . binnenkort wordt opgelost .
De server op se.tele2.nl doet er te lang over om te antwoorden.
 
Tele2 Webcare
Beste Forumleden,

Uit het onderzoek blijkt dat de upgrade die vorige maand voor de modems heeft plaatsgevonden de problemen met livestreams en MSN disconnects veroorzaakt. Helaas zit er een kleine bug in de update die destijds heeft plaatsgevonden. De update heeft puur alleen te maken met het feit dat de streaming niet goed verloopt. Dit staat los van problemen met de Nintendo DSI, Xbox of TV. De klanten die mij eerder hierover hun postcode/huisnummer of klantnummer in een privebericht hebben verzonden worden nu handmatig geupgrade naar een nieuwe versie van de software (1.37). Over ongeveer een maand zal deze voor iedereen uitgerold worden.

Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Edit mod, ook deze Bekendmaking bij Mededelingen Tele2 Webcare gezet.
Gewijzigd door kobus1960 op 08 September 2010, 15:54
 
rijnsma
Heel fijn, dank, maar de overlast is groot (geweest) met zoiets.Frown
Voor je het weet sloop je je machine en/of de softwareconfig.
En de melding is veel te laat naar mijn idee.
Gewijzigd door rijnsma op 08 September 2010, 14:24
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 Apr 2020
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 Mar 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 Oct 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 Dec 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 Sep 2014
Advertentie